20 juli 2012

Underbar dag...

Igår hade jag en riktig Må-bradag! Började dagen med lite
shopping där ett gäng tyger (Hoppsan, som det blev!) fick
följa med hem. Jag kunde ju som vanligt inte låta bli att handla...

Efter det åkte jag till en "nyfunnen" vän och vi hade så väldigt
trevligt så jag hoppas att jag får träffa henne igen! Du vet vem
du är, tack snälla, för igår!

Turen gick sen vidare till en mycket god vän som jag lärde känna
för +30 år sen. Vi hade mycket kul ihop när vi var yngre och har
återupptagit kontakten igen ordentligt nu på senare år.
Spenderade några timmar med henne och bara mådde så där 
härligt bra! Tala om att ladda batteriena! 
Idag var det äntligen tillräckligt lugnt för att ta en tur på sjön 
(havet). Första turen med lilla båten för i år. Lite färg fick jag på 
näsa och armar. Skönt!
Tack alla för komplimangerna angående mina fejknaglar!! De
sitter kvar ännu!  =0)


Ha det gott!

8 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vad härligt det låter med en " Må bra dag";))Kram Ulrika

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad mysigt med en sådan dag, ha en skön helg. Kram Mimmi

Snäckskalsdalen. sa...

Jaaa, såna dagar är guld värda, även för andra!!! Vilka fina tyger du köpte, då är det bara att börja klippa och sy nu då.....
Kramar
Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En perfekt dag, träffa vänner och nya fina tyger. Och så båtturen också.
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Å vilka fina tyger du inhandlade! trevligt när man kan återta kontakten med gamla vänner. Jag fick besök utav min barndomsvän nu under sommaren, så mycket vi hade att prata om! Kram Iréne

LissasVita sa...

Låter som en riktigt skön dag....Kramen Lisbeth

Vardag och flärd sa...

Så härliga tyger! Jag längtar nästan till hösten när jag kan sätta mig vid symaskinen, har bl a mönstret jag fick av dig som ligger högt upp på listan.
Titta du lite mer på spa-resan så du kan boka dig, jag har inte bokat än men det blir snart!
Kram Eva

Annica-Hilmas hus sa...

Vilken underbar dag för dig!
Är så glad för din skull, sådana dagar behövs!

ha en fin kväll!

Kram Annica