11 juli 2012

Nostalgie...

Jag säger då det... Idag skulle jag ha visat er några foton
från ett litet sött slott i Sydtyskland. Men det tog mig en
timme (!) att få fotona ur den kameran. Grr... Nu känner
jag att det är läggdags så ni får kika på slottet en annan
gång. Istället blir det ett foto på en halvutslagen knopp på
min ros Nostalgie. Jag har väntat så spänt på att få se den
utslagen och det är den nu. Hoppas att jag kan ta ett foto
eller två i morgon.
På tal om i morgon... Vid lunchdags, då börjar semestern!
Jag skall kryssa till Polen. Har bokat behandlingar ombord.
Så i morgon kväll mår jag som en prinsessa!!
Ha det gott!

12 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Och så slår rosen ut när du drar iväg på din välförtjänta kryssning! Tänk så skönt att åka iväg så där.....
Den handväskan du visade i förra inlägget hade inte jag heller kunnat motstå, den var helt enkelt bedååårande!
Agneta kram

Blommiga Rutan sa...

Vilken fantastiskt vacker ros, och namnet...

Ja vet, man blir fullkomligt galen när inte tekniken fungerar, sååå frustrerande, har haft lite problem sista tiden med att få över bilderna till inlägget, då blir jag till slut så arg och på dåligt humör att jag struntar i att göra något som helst blogginlägg den dagen!

Härligt med semester!
Ha en riktigt mysig kryssning!

Kram Anncathrine

Vardag och flärd sa...

Det är en lycka när rosor slår ut - och särskilt om det är en ny ros för trädgården.
Önskar dig en alldeles underbar och avkopplande semester och en härlig kryssning! Njut!
Jag ska ta EN semesterdag imorgon och umgås intensivt med min syster, sen är det jobb på måndag igen.
Kram Eva

bakom berget sa...

Ska bli roligt att få se det lilla slottet sen, men en sån vacker ros är ju inte fy skam det heller.
Ha nu en riktigt fin och välförtjänt kryssning!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vacker ros. Bara några timmar nu så börjar du semestern, ha en toppenresa till Polen.
Kramar
AnnaMaria

Annica-Hilmas hus sa...

Hoppas du får en underbar start på din semester!
Det låter ljuvligt med inbokade behandlingar!

Kram Annica

Black Iris sa...

Härlig start på semestern..
Snacka om att jag rev mitt hår och skrek rakt ut när många av mina bilder i datorn bara var puts väck.. Jag kunde inte förstå hur de försvunnit men gubben tog sig en titt på datorn och fixade till det. De hade hamnat på helt fel ställe .
Hoppas du får ordning på dina slotts-bilder..

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

åh så kul med sån semester! Nostalgi! passar ju perfekt att heta,underbar ros! Ha det så gott nu då..ja ska det j----s så ska det med kameror o sånt! Kramis gunilla

Änglarum sa...

Den rosen är underbar min syster har den i deras trädgård!ha en skön semester..och njut av din resa o behandlingar ♥ kram Jessica

LyckligaPraliner sa...

Jag önskar dig en härlig och avslappnad semester!! Antar att du mår som en prinsessa nu :)

Ann-Louise

rose sa...

Så fin ros! Hoppas att du har vackert väder på din kryssning!:)

Marie maräng sa...

Så fin ros!
Tittar in för att önska dig en skön söndag!

Jag är ingen vidare bloggvän just nu, har inte hunnit titta in så ofta som jag önskat. Tiden räcker inte riktigt till..

Ha de gott!
Kram Marie