01 juli 2012

Blomstergåva...

Jag måste bara visa vad jag fick igår! Var ju iväg och köpte
blommor i favvobutiken för det ändamålet.

Och då hon skulle stänga för semester denna helgen så 
kunde man handla billigt. Så det blev ett gäng sommar-
blommor och urnor att plantera dem i. Dessutom fick jag 
hennes sista snittblommor! Dessa och de på fotot ovan.

Kände mig riktigt bortskämd måste jag erkänna. Jag blev
så himla glad!! Så nu står de här hemma lite här och var
och sprider väldoft och glädje. Härligt!

Tänk att solen kom till slut idag! Nu skall jag gå ut och
plantera några till av gårdagens inköp. Gjorde en grupp
igår men var tvungen att ta det lite lugnt med min dumma
rygg. Därför får jag fortsätta så smått idag.

Kan någon säga mig varför i hela världen bakgrunden
ändrar färg till vitt bara för att jag redigerar texten i
inlägget?!!!! Blir så himla irriterad!

Önskar er en fin kommande julivecka!

18 kommentarer:

Tiger sa...

Visst är det härligt med blomstergåvor! :-) Vackra buketter!

Här är det tvärtom med vädret, vi hade vackert trädgårdsväder i går, medan det regnar i dag...

Jag har samma problem med Blogger när jag redigerar i inläggen. Det går inte att kopiera eller flytta på text och bilder. Då blir det vit markering bakom... Irriterande är bara förnamnet... Prova att radera hela det markerade området och skriva in texten på nytt. Jag har lyckats få bort markeringar på det sättet...

Sommarhälsningar
Elisabet

Annica-Hilmas hus sa...

Vilken underbar bukett!
Man blir så glad i hjärta o själ av blommor!

Hoppas du blir bättre i ryggen snart!

Kram Annica

♥ Carina ♥ sa...

Vilka fina buketter!
Här har solen visat sig idag. Jag hoppas det fortsätter så :)

Jag har aldrig varit med om problemet, kanske för att jag har redan vit bakrund på min blogg ...
Kram

Vardag och flärd sa...

Man blir glad i själen av blommor!
Kram Eva

Lily sa...

Jag förstår din glädje :)

Jag har också problem med blogger. Trist..

Önskar dig en fin vecka ♥
Kram Lily

Änglarum sa...

Hej! njut av alla fina blommor..och ha en skön kväll..kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina blommor, där hade du tur som kom in i butiken innan hon stängde.
Kramar
AnnaMaria

Marie sa...

Underbart vackra blommor!!!!

Ha en fin sommarvecka!
Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken härlig blomsterhandlerska du har, en sån skulle jag vilja ha, så många fina blommor och turen på rätt sida och så var det ju du som var där också!

Har sett det där med vita bakgrunden hos många bloggar men har ingen aning om vad som gör det så.....om man bara begrep!

Agneta kram

Crinoline sa...

Hei og tusen takk for hyggelig hilsen. Virkelig mange nydelige blomsterbuketter. Ønsker deg en fin uke.

Änglar & Hjärtan sa...

härliga blommor! Fint! Oj vad glad jag skulle bli...

ha en fin dag!

kram Alexandra

Lisa-Maja sa...

Åh, så vackra blommor!! Vilken tur att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt;)
Ha det så gott och var rädd om din rygg!!
//lisamaja

Allis sa...

Så härligt med blomstergåva, billiga blomster och solsken! Trist att inte må riktigt bra...
Kika in hos mig så finns det kanske en liten uppiggare också ;)
Må gott!
Kram Allis

katha´s kortmakeri sa...

Tack för dina rara tankar de värmer.
Vilken lycka att få frossa i snittblommor....
Ha de gott!
Kram Katha

Torpliv sa...

Vilka vackra blommor! Det är verkligen något visst med att få ta in så vackra buketter och underbart att känna doften när man går förbi dem. Önskar dig en härlig, solig dag! Kram Petra

Gunillasljusglimtar sa...

Ja blommor är livet det se...Hoppas ryggen blir bättre gumman ♥ New dawn heter klängrosen som är vit fast nästan skiftar i lite rosa...Kramis / Gunilla

Blommiga Rutan sa...

Vilka fina blommor du fått!
Underbart är det att ha fina blommor i vaser, krukor och skålar!

Önskar en härlig juli månad till dig också

Kram Anncathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria