06 juli 2012

Blomster...

Jag var ju och köpte blommor och annat i lördags. Två så´na
här urnor fick följa med hem. Bra pris är svårt att motstå.  =0)
Lavendeln köpte jag i Danmark när jag och mamma var där 
för några veckor sen.

I urna nummer två placerade jag en av de två rosor jag
köpte i lördags. Den andra hamnade i rabatten.De är 
ju så söta!


Placerade urnorna på lilla bordet under ampeln. Och
så fick födelsedagsängeln flytta ihop med dem där.
Känner mig riktigt nöjd!

Det har varit en ganska aktiv vecka för mig.
I tisdags var jag i Trädgårdsföreningen och fikade med 
en gammal arbetskamrat. Vi fikade i solen bland 
rosenbuskarna. Mysigt! Sen tog vi en sväng och tittade 
på alla vackra rosor de har. Foton kommer en annan 
dag.
I onsdags var vi på Madonnas konsert på Ullevi. Den
var väl ok men inte så mycket mer. Men det är ju min
högst personliga uppfattning. Och var jag trött redan
innan så blev det ju inte bättre av att hon kom på så
sent. Först 22.30, färdig 00.30. Hem och lägga sig och
upp igen vid halv sex- sex. Gissa om det är skönt med 
helg?! Även om regnet vräkt ned i kväll...

Ha en skön helg!

7 kommentarer:

Änglarum sa...

Oj vilken vecka! mysigt med fika i en god väns sällskap och konsert inte fy skam!önskar dig en fin helg!kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Åh härligt mycket du hunnit med! Fiina blommor o krukor! Ja visst är det en New dawn fast vit! Kramis Gunilla

Anna smyger in.. sa...

Tjusigt..vackert o att fika bland rosor är ju underbart..aha Madonna kanske har fått känna på att åldern kommer..:)idag är värmen verkligen på kan man säga..nu får vi njuta intensivt..

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina krukor, och så fint det blommar! Roligt och se Madonna, men jag tror att många tyckte precis som du.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Kullan sa...

Väldigt fint.:-) Kram

lotta sa...

Du har bra smak på krukor och blommor. Det blev jättefint! Kram Lotta

Lily sa...

Jag förstår dig :-) De urnorna hade hade jag inte kunnat motstå! Superfina!!
Underbar hörna du har..
Ha det gott
Kram Lily