13 juni 2012

Ny doft...

Jag och lilla Mamma var i Danmark i lördags. Vi hade en
väldigt bra och trevlig dag! Tack Mamma för att du vill
göra dessa turer med mig! Det är väldigt uppskattat skall
du veta.
Bestämde mig för att köpa denna parfym på båten. Det är
den enda som jag egentligen gillar av årets sommardofter
från Escada. De två andra doftar för mycket åt "persiko-
hållet" för mig. De har deras sommardofter gjort i flera år
nu. Men äntligen kom en jag gillar! Bara att slå till. Det är
ju så roligt, men svårt med parfymer.
Har ni någon favorit?
I morgon skall jag till en kiropraktor för första gången i mitt
liv. Jag hoppas att bli av med det onda i min rygg. Har
dragits med lite väl länge nu. (År...) Håll tummarna är ni
snälla!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas allt är bra med dig!

Kul med en ny doft! Min favorit just nu är Shower fresh från Clean:)

Grattis till awarden i förra inlägget o tack för att du skickade den vidare till mig:)

Nu ska jag o Peter snart börja titta på en gammal 70-tals film, Nu blåser vi snuten (smokey and the bandit), hihi! Undrar om den är lika rolig som när man såg den som barn;)

Ha det gott,

Kraam Jenny

Vardag och flärd sa...

Escada har jag haft tidigare så jag kanske ska pröva denna nya!
Lycka till hos kiropraktorn, hoppas du blir bättre i ryggen!
Kram på dig! Eva

Änglarum sa...

Hej! så trevligt ni verkar ha när ni åker du o din mamma! den doften har jag inte doftat på ;=) kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

...Klart jag håller bägge tummarna för dej gumman ♥ Jaa tänk när jag o mamma åkte på såna resor bara hon o jag...Det är minnen det.Jag ska försöka vila när det är lite mer rensat här och när loppisen är över på lördag...Kram på dej / Gunilla

Allis sa...

Hej, nu var det ett tag sen ;))
Sen i höstas har min favoritdoft varit Carolina Gynnings Passion, den verkar passa mig eftersom flera har kommenterat att det luktar så gott så det får nog bli en ny likadan tror jag.
Så trist med din vad, aldrig kul att bli skadad men extra trist nu när det är så skönt springväder!
Koftan tror jag blir alldeles bedårande!
Lycka till idag!
Kram Allis