14 juni 2012

Knak och brak...

Har ju varit hos en kiropraktor idag. Det gick bra måste jag
säga. Han böjde och bände så det knakade till på båda sidor
av ryggen. Han sa att jag hade många låsningar. Och en, låt
oss säga, trött disk... Så nu gäller det att sitta rakt och fint,
inte lyfta tungt och vara allmänt försiktig ett tag så att den får
återhämta sig. Annars är risken att det kommer ett ryggskott
eller annat elände som ett brev på Posten. Skall på återbesök
nästa vecka. Skönt att jag äntligen tagit tag i detta!

Ha en fin fredag!

Kram Fröken Tindra

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Härligt att det gick bra idag! Ta det lugnt ett tag och lyft bara smycken och tyger, hihi!
Kram Eva

Tiger sa...

Ajaj, det låter inte roligt med låsningar och trött disk. Hoppas att du blir bättre nu!

Ser att jag har fått en fin award av dig. Tack snälla du! Jag fick den också av Agneta i Snäckskalsdalen, så jag skickar den inte en gång till. Men jag tar emot den och tackar för att du tänkte på mig!

Sommarhälsningar
Elisabet

Snäckskalsdalen. sa...

Håhåjaja, så bra att du i alla fall kommit till skott och får hjälp. Nu ska man väl inte göra statiska rörelser heller, eller hur är det? Mycket att tänka på. Tänk att man ska behöva tänka på hur man står och går och sitter och är......Hoppas du blir jättebra jättefort!
Agneta kram