07 juni 2012

Glädjande!

Vad glad jag blev när jag såg att jag fått en Award av rara
Agneta med bloggen Snäckskalsdalen! Tack för att du tänkte
på mig Agneta!

Först ska man tacka för att man fick awarden och det har jag ju gjort.  =0).
Man ska säga 7 saker om sig sälv:
1. Jag gillar att se på friidrott på tv (gör det just nu)
2. Jag tycker inte om ormar och ödlor
3. Jag tog MC-kort för snart tio år sen.
4. Jag tycker att ljudet av en spinnande katt är bland det mest avkopplande ljud som finns.
5. Jag har gröna ögon.
6. Jag gillar att pyssla men kommer sällan till skott ordentligt.
7. Jag har spelat fotboll när jag var ung. (Yngre?? Hi, hi...)


Sen ska man välja ut 15 bloggar som man följer eller precis har upptäckt och här kommer 15 stycken som jag följer regelbundet.
Torpliv
Black Iris

Ta den bara till er om ni orkar och vill!

Kram Fröken Tindra

8 kommentarer:

Lily sa...

Tack vännen ♥ Precis vad jag behövde!
Kul att få veta lite mer om dig.
4 o 6 känner jag igen mig i :)
Önskar dig en solig go helg
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En grönögd kattälskande tjej på mc, där har vi dig. Och det där med ormar håller jag med om helt, ödlor är lite bättre för dom har ben och rör sig inte så otäckt.
Kramar och trevlig helg
AnnaMaria

promenader på landet sa...

Vad kul att få läsa lite mer om dig! Önskar dig en skön helg kram från Maria

Hobbykällaren sa...

Tusen tack för awarden från dej, alltid kul med uppskattning. Också kul att få veta lite om bloggerskan;) Ha en skön helg. Kramar från oss.

Snäckskalsdalen. sa...

Kul läsa mer om dig! Det där med att komma till skott tycker jag du är duktig med, i alla fall duktigare än jag är, för jag bara tänker och tänker, du får ju gjort en massa fina saker, smycken och grejar hemma och har börjat sy! Imponerande.
Agneta kram

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej, vad roligt att läsa lite om dej :) Ha en fin helg! Kram

Torpliv sa...

Så roligt att få läsa några rader om dig! Och tack snälla för att du skickat den vidare till mig! Nu får jag fundera.. =)
Kram Petra

Anette sa...

Hallojsan vännen ;)
Är ju inte så ofta nu ,de är lite mycke hela tiden ;)
Nu såg jag att jag fått en award av dej,va glad jag blir;) Tusen tack.
Ska ta mej i kragen och ta mej ann den hi hi Hoppas allt är toppen med dej.
Ha de så bäst ,kramen Anette