13 maj 2012

Sent om sider...

Vad fort tiden går! Skulle ha visat detta och det andra fotot 
för ett par veckor sen då jag rensat rabatten mot gatan.

Blev så glad när jag såg att dessa små raringar klarat sig
över vintern och nu poppade upp både här och där i
rabatten. De är ju så söta! Nu blommar de så fint, så fint.

Från det ena till det andra... Bara att erkänna, min plan att
inte handla i Kungsbacka igår gick inte vägen... Sprang på
så fina tunikor och blusar. Dessutom precis en så´n vit jeans-
jacka med volang som jag velat ha. Vad är det med mig och
volanger?! Ja, ja... Jag hade en himla trevlig dag med min fd
arbetskamrat. Shopping, prat och middag ute på lokal.
Perfekt!

Den vecka som gått har som sagt varit ganska späckad. Jag
sprang Vårruset i tisdags. Kan ni tänka?! Det blev ju inte
riktigt hela sträckan men ändå. Och idag fick jag ett ryck och
gav mig ut på morgonen. Sprang 2,9 km i ganska skapligt
tempo för att vara mig. Känner mig så nöjd! Skall bli skönt
med en betydligt lugnare vecka nu. Även om jag gjort roliga
saker kan det bli för mycket ibland.

Önskar er en fin vecka!

10 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Visst brukar det väl vara så att när man har bestämt sig innan att man inte ska köpa något då hittar man massor och vill man shoppa så hittar man inget;) Märkligt!

Kram Susanne

bakom berget sa...

Ha ha ha....inte kan man väl låta bli när man hittar just det man vill ha! Va duktig du är som springer. Jag önskar att jag vore lite mera hurtig :o))
Ha en fin vecka nu!
Kram Åsa.

Anette sa...

Hi hi ja du shopping de är yoppen de :)
Jag gillar också volanger som en tok,blir frälst i allt med volanger hi hi
Sov sött.
Kramen Anette

Vardag och flärd sa...

Handla kläder är så himla kul - om man inte gör felköp som jag gör ibland när jag ska handla billigt!
Du är duktig som sprang vårruset, nästa år blir det väl Göteborgsvarvet?!
Kram Eva

Änglarum sa...

Hej! ja du det kan vara svårt att hålla sina löften mot sig själv ;=) men kläder är ju alltid kul.. vad du är duktig som deltar i vårruset,det gjorde jag förr men då promenerade vi rundan!ha en fin vecka! kram Jessica

Black Iris sa...

Javisst är Tusenskönorna söta men du hade nog skrikit om du sett hur mycket såna jag rensat bort i helgen. De tar ju tyvärr över på vissa platser..

Kram Maidi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vi har haft vårruset här i stan också, men jag var inte med. Du är jätteduktig som springer.
Söta bellisar också.
Kramar
AnnaMaria

LissasVita sa...

Köpa sig lite lycka kan man inte missa....Kramen Lisbeth

Hanna sa...

så duktig du är som springer.
Söta blommor.
Nu fungerar äntligen min gamla blogg, så Välkommen att titta in, om du vill.
Kram
Hanna

Stjärnor & Champagne sa...

Vad du reser:))) Både Usa och Dubai:)) Lovely raring. Hoppas att allt är bra med dig. Ja vad är det med dig och volanger hihi. Stor kram A