12 maj 2012

Och vinnaren är...

... Ta da, Mosterfi! Grattis! Maila mig din adress på
rosorokaprifol@live.se så skickar jag armbandet.
Tack alla ni som varit med i utlottningen! Min tanke
var att besöka er alla och lämna en kommentar innan
tävlingen var slut men jag har helt enkelt inte hunnit
med. Så några av er har jag varit ordentlig med och
några har jag bara kikat in hos utan att lämna någon
rad efter mig. Men jag är lika glad för allas besök
hos mig oavsett! Tack!

Idag skall jag till Kungsbacka och hälsa på en fd
arbetskamrat. Skall bli kul! Hon vill ut och shoppa
medan jag får försöka att nöja mig med att bara vara
sällskap. Jag var nämligen i Ullared i torsdags... Say
no more...

Ha en härlig lördag!

18 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

heej på dej gumman ♥ Tack för tittarna hos mej,blir så gla så...Jo detta med potatisen gör att dom EVENTUELLT kanske går att smaka av på midsommar.Har även satt i två stora svarta hinkar.Dom står i växthuset o är jättelångt komna..Va kul att fönstershoppa,(Förstår det om du vart i Ullared,hihihi) Kramis Gunilla

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren. Hm...jag har aldrig varit i Ullared men har hört att man ska ha stor plånbok om man åker dit.
Kram Agneta

Tiger sa...

Grattis till vinnaren av ditt fina armband!

Vårhälsningar
Elisabet

Snäckskalsdalen. sa...

Och jag gratulerar den lyckliga vinnaren! Bättre tur för mig nästa gång.

Sååå, du har varit i Ullared....hmmm. Kanske man skulle ta sig en tur snart. Det är kul med utflykt om inte annat.

Agneta kram

A House With A View sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!!!

Kraaaaaaaaaaaaam och trevlig helg!

/aka

katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lily sa...

Tack för en fin tävling ♥

Grattis till Mosterfi!

Ullared.. ska nog ta en tur dit i sommar..

Kram Lily

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till vinnaren o tack för tävlingen!

Låter som du haft en mysig dag med din fd kollega, även om du inte shoppade nått;)
Gissar att du hittade en massa fint i Ullared i torsdags??;)

Kraam Jenny

Anna sa...

Jag är övertygad om at du KAN jogga längre än 3 km! Prova!
Kram Anna

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
Här var det länge sedan jag tittade in, förstås att du hade en underbar semester. Florida är bäst.
Kram
Hanna

Maria/Javabönan sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! =)


Kram kram,
Maria/Javabönan

Angels & Roses sa...

Å vad roligt att du vill vara med och tävla. DET går lika bra via bloggen om du länkar med bilden från din blogg. KRAM♥

nattugglan sa...

grattis till vinnaren!