03 maj 2012

I tisdags...

... hade jag Bergenior som blommade. Det hade
jag inte igår... De fyrbenta bruna har varit här
och "snaggat" igen! Grr...
Lovade ju i förrgår att jag skulle berätta mer om
dagen som igår. Men det blev inget med det som ni
märkte. Var så vansinnigt trött så det liknade sig inte!
Sov dåligt i natt också och idag har jag förberett inför
tjejkväll här hemma i morgon. Hoppas att jag kan sova
de timmar som är kvar nu tills klockan ringer.
Jag återkommer till helgen!!

Ha en skön fredag och helg!

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Och jag kan inte sova nu, pigg som en mört. Undrar om det är fullmåne?
Ja, dom där söta djuren ställer till det.
Agneta kram

bakom berget sa...

Hoppas du kunde sova lite till slut. Ha en fin fredag nu!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser ut som någon gått runt med en lie när rådjuren varit framme, och det är bara en tidsfråga när dom dyker upp. Hoppas du sovit gott inatt.
Ha en bra helg
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tänk att såna söta "bambisar" kan ställa till med så mycket i våra trädgårdar..:(

Låter kul med tjejträff, ha det så trevligt!

Kraam Jenny

Vardag och flärd sa...

Det går mot fullmåne och då går det inte att sova!!! Jag äter, läser, vandrar runt, kissar mm mm och är jättepigg så fort jag lägger huvudet på kudden, lika bra att sitta uppe och titta på månskenet.
Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh tack gumman för titten..hoppas du fått en trevlig tjejkväll..Kraamis Gunilla