29 april 2012

Slut på semestern...

Då var vi hemma igen efter en veckas semester på Miami Beach. 
Närmare bestämt så bodde vi i det låga hotellet ljusa hotellet 
som är nummer två från höger på fotot. Det är inget lyxhotell 
precis och en balkong hade inte suttit fel, men läget! Vi bodde 
där för tredje gången och är lika nöjda denna gången också.

Stranden är som härligast strax efter soluppgång tycker jag.
Ett stort lugn infinner sig när man promenerar där och kikar
på snäckor i strandkanten. Mmm...

Jag hade gjort några schemalagda inlägg medan jag var iväg.
Tack för att ni läst och kommenterat dem! Och kul att flera
anmält sig till min utlottning!
Jag gillar inte riktigt att exakt tala om när vi reser. Vill inte
skylta här med att vi är borta... Men nu är resandet över för
denna gången. Vi har haft underbara dagar med sol, bad, lite
"sightseeing" och shopping. Mer foto kommer, om ni vill se?!

Ha en fortsatt skön söndag!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ser härligt ut! Det är något speciellt med stränder och hav. Att gå och plocka snäckor vid strandkanten..Jag vill gärna se fler bilder, så många som möjligt.
Ha det gott
Kram Lily

Hanna sa...

Härliga Miami.
För oss blir det nog ingen resa till Florida innan jul.
Ha en fin Valborg och 1maj.
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej!åh vad det ser härligt ut...nä man skall inte skylta med när man är borta,då dansar råttorna på bordet!o det vill man ju inte.kram Jessica

Lillemor sa...

Visst är USA härligt. Ni som var i Florida hade det varmare än vi i Virginia. Men sol bjöds det på.
Kram Lillemor

Vita Falkens Lantliv sa...

Välkomna hem! Ser fantastiskt fint ut.

Kram susanne

Vardag och flärd sa...

Välkommen hem från en fin resa!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Åh har du varit till Miami Beach. Vad härligt!!
Välkommen hem får jag säga då :)
Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då var ni i Miami när det var så kallt och regnigt här, den resan prickade ni in rätt. Så härliga stränder, och så perfekt ni bodde.
Och tack goa du för din grattishälsning.
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa va kul att ha er hemma igen!Härliga bilder..Ha det gott lilla gumman ♥Kramis Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Jaaa, jag vill se massor av bilder!
Det verkar schysst att bo mitt på stranden så där! Det skulle jag också vilja göra. Mera bilder, mera bilder!
Jag trodde inte det fanns en enda strand i Miami som inte var överfull med folk, men där har jag fått tji tror jag.
Välkommen hem igen!
Agneta kram

Anette Ryan sa...

Att kunna njuta av stranden en tidig morgon är ju så underbart. Ibland när vi varit borta ett tag och bott vid stranden har jag gått mina PW längs vattnet och det ger en sådan kraft. Önskar att kunna bo så varje dag.
Du vad är det som lockar med Miami? Har ju aldrig varit där och tänker bara på Miami Vice och Don Jonson om du minns honom på 80 talet. Eller är det bara ett skönt semesterställe för sol och bad?
Ha en skön Valborg.
Kram Anette

Hobbykällaren sa...

Härliga bilder, ser skönt ut. Fint väder också, här har det varit ruskväder hela veckan. I dag skiner solen och nu hoppas vi värmen kommer. Ha en skön Valorg. Kramar från oss.

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin Valborg och en riktig skön början på blomstermånaden Maj!
Kram Raina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Härliga bilder, kul att se för mig som aldrig reser någonstans;) (fast en resa till Finland är ju bokad till sommaren iaf:))

Har missat din utlottning, ska ta o anmäla mig till den.

Peters marinad ja, den är visst "hemlig", hihi! Fast jag har sett att han bla har färska kryddor, vitlök, chili och worchestershire sås i:)

Hoppas ni har en mysig Valborgsmässoafton!

Härhemma tar vi det bara lugnt ikväll,både jag och P känner av våra pollenallergier:(

Hoppas vi kan ses snart igen!

Kraam Jenny