17 april 2012

Nytt alster...

Min mycket goda Vän, Tant Öst, har beställt ett armband
av mig. Med grå sötvattenspärlor och strass.
Så här blev det Vännen. Hoppas att du tycker om det!
Det kommer med posten snart. =0)

Idag har varit en så´n där kaosdag på jobbet. Klarade
knappt av att tänka klart till slut. Och lite lätt stressad
blir man ju av alla frågor i olika projekt när de kommer
alla på en gång. Men, men, jag redde ut det till slut och
nu är jag åter ganska lugn.

Har börjat ta fram det som skall med på resan. Hittade
min förlagda kamera till slut också. Eller rättare sagt,
Mannen i Mitt Liv hittade den... Skönt!

Natti, Natti!

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Härligt vackert armband!
Hoppas din arbetsdag idag blir lugnare!
Kram Eva

Jenny sa...

Hej Vännen,
Vilket fint armband, det kommer säkert Tant Öst bli jätteglad för:)

Har oxå haft några stressiga dagar på jobbet..nu när alla andra gått hem passar jag på att blogga lite innan boxningsträningen börjar;)

Vart ska ni resa??

Kraam Jenny

Änglarum sa...

Hej! tant öst blir nog säkert nöjd ;=) vart skall du resa?undrar nyfiken ;=0 kram Jessica