15 april 2012

Lite stressad...

Påsken är över men dessa små sötnosar glädjer oss ännu
en tid. Jag är mer svag för påsk- och pingstliljor i trädgården
än tulpaner. Och det passar ju bra med tanke på de bruna
fyrbenta vännerna som kommer förbi då och då och snaggar
mina planteringar!
Känner mig lite stressad idag då det är en del jag vill ha
avklarat i förberedelser och annat inför stundande resa. Kom
dessutom på att jag tagit på mig att jobba lite hemifrån i helgen.
Så det är vad jag håller på med nu. Tog bara en paus för att
hälsa till er gulliga som kikar in här hos mig! 

Ha en skön dag!

12 kommentarer:

Enelid vitt och lantligt! sa...

Gula blommor är inte min favorit men påskliljorna tycker jag är söta. Hoppas du får ordning på allt innan din resa.
Kram Carita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då är vi två som stressar, ska till svärmor på kalas och presenten är inte klar...
Gula blommor är jättefint, det ska vara mycket färg på våren.
Kramar
AnnaMaria

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas du inte har det allt för stressigt idag utan hinner njuta lite av vilodagen också ;)
Kram

Lily sa...

Jag gillar också påsk-och pingstliljor. De piggar upp en rejält..
Ha det gott
Kram Lily

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman..jaa vi är såå glada..Hoppas att du inte stressar nu då...Kram på dej ♥ Gunilla

Änglarum sa...

Hej! älskar det gula särskilt nu kring Påsk.. resa på gång!spännande ha en fin vecka!kram Jessica

bakom berget sa...

Va kul att ha en resa som väntar! Stressa inte alltför mycket nu bara.
Kram Åsa.

Vardag och flärd sa...

Oj, ska du resa nu igen?! Men det har du nog nämnt tidigare förstås.
Ha det fint!
Kram Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka snygga halsband du gjort, riktigt läckra med fina färger!

Ska du åka på semester igen? Nu blir jag lite avundsjuk....undrar vart det bär hän nu?

Agneta kramar

Hobbykällaren sa...

Påsken går alltid så fort förbi. Men det är härligt nu när allt kommer upp i rabatterna. Vad spännande med resa, vart bär den av denna gången tro...........
Ha en bra dag. Kramar från oss.

Gunillasljusglimtar sa...

pTack vännen för titten...ja.mam vill ju bli nöjd hos frissan minsann....jag brukar bli det...hon lyssnar på mej,hihi...kramis Gunilla

LissAnna sa...

Tittar in här lite. Hoppas att du slipper stressen.:-) Stina