02 mars 2012

Pinnigt...

Då jag inte känner mig helt kry, vilket är väldigt irriterande 
inför stundande resa, så har jag tagit ledigt för att kurera 
mig! Och vad passar då bättre än lite bloggning?

Igår kväll låg jag och bläddrade i en gammal Burda (en
mönstertidning för sömnad). Det har väl inte undgått någon 
vid det här laget att jag gillar att sy?! 

Sen att det inte blir av särskilt ofta är ju en helt annan 
sak... Eller?!

I denna tidning såg jag dessa foton som jag genast kände 
att jag ville dela med mig av.

Inte riktigt min stil, om jag skall vara ärlig, men jag tror mig
veta att dessa foton kan inspirera många av er rara där ute.
Kan det stämma?! Jag tycker att "skallarna" högst upp är
så himla roliga! Drog på munnen direkt när jag såg dem.
Vad säger ni, är de inte lite komiska?!

Ha en skön helg!

18 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ja, de är komiska! Jag gillar ljusstakarna, är väldigt förtjust i naturmaterial (bl a).
Krya nu på dig!
Kram Eva

andi sa...

Vilken fin blogg du har! Tack för titten hos mig :)
Ja, skallarna var ju superhäftiga! :) Är det grenhorn? ;)

Trevlig helg!

bakom berget sa...

Jättefina och inspirerande bilder.
Hoppas att Du kryar på Dig nu så Du är pigg när ni ger er iväg.
Ha en skön helg!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar ju det här, och så tycker jag det är jätteroligt och plocka saker i skogen, tex pinnar. Gillar dina bilder mycket.
Krya på dig snabbt nu
Solig kram
AnnaMaria

Anna sa...

Hej !!

Tappade bort bloggadressen men nu har jag hittat dej igen och blivit följare =)
usch va tråkigt att du inte är kry, hoppas du blir frisk fort..
Hoppas du får en mysig helg
Kramar

katha´s kortmakeri sa...

Hejsan!
Helt rätt de inspirerar massor.
Ha de gott!
Kram Katha

LissasVita sa...

Bilderna är i min smak och jag skulle kunna ha mera utav de här hos mig! Har du sett att jag skriver om min pilgrimsvandring på min blogg? Följ gärna med! Kramen lisbeth

Änglarum sa...

Hej! vila nu innan ni far så du är kry då! Trevlig helg Kram Jessica

Anki sa...

Hej och tack för titten hos mig!
Härliga bilder även om det inte är riktigt min stil heller...skallarna var däremot döhäfiga, fniss!

Krya på dig och kram!
Anki

Snäckskalsdalen. sa...

Asch, är du inte kry! Nej, det är ju såna tider, och här har det varit ytterligare en icke-kurant tid, men det gick fortare över den här gången än vid jul.

Ska man till Dubai så måste man vara kry! Gissa om jag är avis! Men jag ser fram emot reportage och bilder.

Du köpte så fina pärlor på Kviberg, jag har glömt att kommentera dom, härliga underbara färger!

Krya på dig, kramar!

Gunillasljusglimtar sa...

Åh är du inte kry gumman...krya på dej nu då! Ja det var fina bilder du! Tack för tassen vännen..Ska ha det nice tonight..Kraam Gunilla

Puumuli sa...

Ja, man kan ju syssla med allt möjligt! Fina "pinnbilder". Hoppas att du blir bättre snart; jag har lite ont i halsen och vill inte bli förkyld igen...

Ha en fin söndag!

Kram
Sari från Puumuli

Tant Ulrika sa...

Tassar förbi o tipsar om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2012/03/tant-lottar-ut-fina-ting.html

..där TVÅ stycken har chansen att vinna finfina priser från en finfin inredningsbutik :)

Ps! Har två st andra tävlingar i gång oxå med "samma tema", dem finner du till höger på min sida. Ds

Black Iris sa...

Tänk att jag helt missade Kvibergs-mässan den här gången men den kommer väl snart igen..
Dina bilder är som sagt väldigt inspirerande. Roliga saker..
Krya nu på dig inför resan..

Kram Maidi

Rosor och Spetsar sa...

Hoppas du är bättre och kom iväg på din resa, roliga bilder med en del inspiration tycker jag
Kram
Annelie

Jenny sa...

Hej Vännen!
Burdatidningar har min svärmor i parti och minut, hon älskar oxå att sy:)

Hoppas ni har en riktigt trevlig resa med sol, värme o upplevelser!

Kraam Jenny

LyckligaPraliner sa...

Hoppas att du inte blev sjuk och att du kunde resa!

Ann-Louise

Annika Christensen sa...

Jag älskar pinnar! Så mycket fint.
Tack för att du visar.
Annika