25 mars 2012

Nygjorda armband...

Denna och förra helgen fick jag äntligen satt mig 
några timmar med mina pärlor.

Det blev några armband i olika färger.

De flesta har en berlock som går att ta av.

Här är visserligen ett utan... =0)

Det var så härligt att sitta och pyssla.

Som jag längtat!

Dessa armband är av annan typ. 


Sötvattenspärlor och strass. Jag säger ju det: Lite
glamour i tillvaron skadar inte!  ;0)

Hoppas att ni haft en härlig helg!!


PS. Nu är armbanden upplagda och till salu på min
smyckesblogg Tindras Pärlor.

11 kommentarer:

Hobbykällaren sa...

En riktig pysselhelg, med såå många fina armband! Märks att du njuter när du får sitta ner o plocka bland alla vackra pärlor, och det stämmer, lite glamour kan man behöva då o då..
vi önskar bra fortsättning på nya veckan!
Kram Kerstin

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad många fina, vad duktig du är. Ha en skön dag. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Du gör så fina smycken! Härliga vårfärger! Och visst ska man ha glamour!
Kram Eva

Änglar & Hjärtan sa...

Så många fina armband! Jag har också pysslat i helgen, allt möjligt... bland annat armband jag också!

Ha en trevlig måndag!
kram Alexandra

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka läckra armband du gjort, du får till det så bra, det blir så fint!
Och dom sista ser väldigt avancerade ut, i spiral med strass! Häftigt! Glitter och glamour behövs alltid, jag håller med!
Agneta kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilka läckra armband du gjort!!

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du blandat pärlorna, superfina armband. Du är duktig på och tillverka smycken.
Kramar
AnnaMaria

LissasVita sa...

Jättefina armband.duktig du är!Jag var också igång ett tag och har massor kvar,men vågar inte göra mig av med dem än...är där och nafsar ibland.Tack för kiken på min vandring!!! Kramen Lisbeth

Torpliv sa...

Så många fina armband! Härlig mix med de små mönstrade detaljerna till det enfärgade, söta! /Petra

Sofia sa...

Hej!
Va kul att du kikade in till mig!
Och så jätte fina armband du gör...
Ha det gott i dag!
Kraaaam Sofia

Änglarum sa...

Hej! så fina,måste vara roligt att göra egna!min kompis har fått blodad tand nu så hon tillverkar för glatta livet ;) men piliigt ser det ut! ha en fin vecka kram kram Jessica