27 mars 2012

Mer blomster...

Här är lite mer av mina fyndade blommor från härom helgen.
Glömde ju att tala om hur mycket jag gav styck för rosor,
syren och gerberor som jag bad er gissa på. Håll i er! De
kostade 5 kr /st!
Idag efter jobbet var det först besök i en tygbutik som hade
Öppet Hus. Och ja, några inköp blev det. Oops! Sen bar
det av till underklädessömnaden. Men jag umgicks mest
idag. Inget sytt, bara nålat ihop delar till en ny BH-modell.
Så inspirerande att träffa glada och trevliga tjejer! Fick
dessutom sålt två av mina armband. Kul!

Kram på er!

7 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, dom liljorna är ju så fina. Det var länge sedan jag såg dom, undrar om dom inte i sortnamn heter Stargazer. Jag kanske minns fel, men det är ett fint namn.
Visst är det kul att träffa sina kurskompisar och tjattra lite, det är väldigt mysigt och avslappnande.
Agneta kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Vilen tur att du hittade så fina till så bra pris. Blommor gör en så glad. Ha en fin onsdag. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

5 kr/st! Kanon!
Vad var det för spännande tygbutik du besökte och handlade i?
Man behöver inte alltid vara så produktiv, den sociala biten är viktigast. Kul att du fick sålt armband, de är ju så fina!
Kram Eva

Anette Ryan sa...

Tänk just nu har jag också ett sådant där fång av liljor på mitt bord. Fick dem av min svägerska häromdagen när hon kom förbi. Så härligt med färska blommor i huset. Dock har de en något för stark doft mör mitt huvud så på natten flyttar jag in dem i tvättstugan.
Kram Anette :-)

Cornelia sa...

Vilka fyndpriser, det är ju inte klokt! Och så vacker tapet som skymtar där i bakgrunden.
Jag har haft problem en längre tid med blogger, men med min nya dator verkar det att gå att kommentera.

Ha en fín fortsättning på veckan!

Kram, Nicole

Änglarum sa...

5 kr rena fyndet,förstår att du handlade en del ;) önskar dig en fin helg!kraam Jessica

Hanna sa...

Ha en fin eftermiddag!
Kram
Hanna