19 mars 2012

Jag och väskor...

Var ju på Symässa för några veckor sen. Där inhandlades 
ju en del som ni vet. Bl.a mönster på denna väska. Den ser 
så läcker ut! Men jag skall sy i andra färger vad klart. =0)

Och jag som älskar söta saker var ju bara tvungen att även
köpa med mig detta mönster. Kan ni förstå?!  ;0)

Vad roligt att ni vill se fler foton från Dubai! De kommer
fram över. Vi har inte lagt in alla foton på datorn än.

Idag blåser vi nästan bort låter det som. Det hade inte varit
dumt alls att stanna hemma idag...

Ha en fin vecka!


10 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Förstår mycket väl att du köper en massa mönster och tyger! Det är ett MÅSTE!
Blås inte bort, det gör nästan jag här ute på vischan!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Jag förstår :)
Trist väder här också idag. Ingen sol och så har det ramlat ner lite av det vita....
Godmorgon!

katha´s kortmakeri sa...

Kommer att bli hel fint!
Ja håll i hatten i dag tanter:)!
Kram Katha

Änglarum sa...

visa gärna mer Dubai bilder ;) ha en fin vecka! kram Jessica

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin väska, kul att hitta nåt man gillar. Vackra foton från din resa i förra inlägget. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

Snäckskalsdalen. sa...

Såna väskor är så bra! Och snygga och härliga. Vilka färger kan det bli för dig, tro!
Och som det har blåst idag, positivt var att stormen blåste bort molnen och det blev blå himmel!
Jaa, gärna fler bilder från semestern!
Kramar

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va kul med mönster,jag virkar just för stunden,hoppas jag kommer igång att sy sen också!! Ha det gott vännen ♥ Gunilla

Tiger sa...

Vilken snygg väska! Förstår att du köpte mönstret.

Kul att du vill vara med i min tävling! Jag önskar dig lycka till i dragningen! :-)

Vårhälsningar
Elisabet

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas allt är bra med dig!
Fina tyger o mönster o vad kul att få se bilderna från Dubai här nedan, ser fram emot att få se fler:)

Ha en trevlig fredag och helg, ska bli soligt o varmt:)

Kraam Jenny

Lily sa...

Superfina! Kul när man kan göra dem själv..
Kram