24 februari 2012

Symässa på Kviberg i helgen!

Här ett par tyger till som jag köpte på Göksäter för ett par
veckor sen. Jag och tyger... Ja, vi har varit ett stadigt sällskap
sen 80-talet. (Ja, som jag och Mannen i mitt liv faktiskt. Hi, hi.)
Tänk om jag bara hade sytt ens hälften så mycket som jag
shoppar tyg?!
I helgen är det Symässa på Kviberg här i sta´n och då lär det
väl slinka ned ett och annat igen. Och pärlor!! Gjorde en ny
bekantskap där sist och de hade så många vackra smyckes-
tillbehör så jag blev alldeles till mig i trasorna.  ;0) Skall bli
roligt att kika där igen. Jag skall gå på mässan båda idag på
eftermiddagen och på söndag. Kul!
En mindre kul sak idag är att jag skall iväg till en verkstad med
min bil. Blev påbackad i förrgår. Skymning, pisseregn och igen-
immad bakruta var ingen bra kombo för den killen... Inte för
mig heller om man säger så. Det blev inte så himla mycket men
jag vill ha det fixat.

Ha en fin fredag och helg!


13 kommentarer:

bakom berget sa...

Va roligt med mässa! Hoppas Du hittar nåt riktigt fint.
Ha en fin fredag och en jätteskön helg!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha så roligt på symässan och trevlig helg
Varm kram
AnnaMaria

Lisa-Maja sa...

Hej!
Åh vad bra att du påminde om mässan, den hade jag helt glömt av. Nu vill det bara till att få in det i planeringen...att det alltid ska vara så fullt... Jag är ute efter en ny symaskin och tänkte att jag kanske kan få lite tips där:)
I vilket fall brukar det alltid vara roligt att titta och inspireras och det brukar ju alltid vara något som följer med hem;))

Trevlig helg!
kram lisamaja

Vardag och flärd sa...

Otur med bilen men tur att det finns folk som kan fixa sånt!
Bra att du påminde om symässan, ska försöka få med en väninna dit på söndag, har aldrig varit där förut.
Ha en fin helg!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Äsch vad trist med bilen! Roligare då med symässan :)
Ha en fin helg!
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad trist med bilen..tur att det går att fixa:)

Ha det så kul på symäsan nu!!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

jasså du gillar att sy också..ja mä fast nu bara stickar jag...är ju periodare jag..Hoppas det gick bra med bilen nu då,tråkigt sånt där! Ha en trevlig fredag gumman ♥ Gunilla

Änglarum sa...

Ha en fin helg på symässan ;) mindre kul med bilen ;( kram Jessica

LyckligaPraliner sa...

Det verkar som att du kommer att ha det fullt upp i helgen med trevligheter! :) Vilken tur att ingen blev skadad!

Önskar dig en fin helg!

Ann-Louise

A House With A View sa...

Verkligen superfina tyger!!! Lycka till med fler fynd på mässan:))) Kika in hos mig:)

Kramelikram aka

vitaspets sa...

Så roligt med mässan ...
Ha en trevlig kväll !
Kram Karina

Änglar & Hjärtan sa...

Inte kul att bli påbackad!

Men roligt med symässa och tyger! Du och tyger kanske är som jag och garn! hihi...

ha en fin söndag! kram Alexandra

Snäckskalsdalen. sa...

Aha, så fina tyg på Göksäter, nu måste jag åka dit! Och Kviberg hoppas jag du rapporterar om. Spännande. Och så är det uppmuntrande att höra att även du köper mer än du gör av med, det känns inte så ensamt då!
Agneta kram