29 februari 2012

Sovrummet går framåt...

 Idag bjuder jag på några foton från sovrummet.

Inte riktigt klart än som ni ser. En ny ventilationslucka
skall på plats och listerna behöver snyggas till ytterligare.

Sänggavel och läslampa är på plats. Det börjar att arta
sig. Men ännu har vi inte lösningen för garderoberna helt
klar för oss. Men det blir säkert bra den där vackra
dagen ni vet.  =0)

Jobbat hemma några timmar idag med. Skönt! Dags för
lunch och bege sig till kontoret.

Kram på er alla!


11 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Som sagt - det går framåt!
Kram Eva

Jenny sa...

Vad snyggt det blir!

Skönt att jobba hemma emellanåt:)

Kraam Jenny

Anna sa...

Tack för fina ord i min blogg! Jag är verkligen stolt som en tupp för reportaget!:)
2 lotter är lagda till dig!
Kram Anna

Anna smyger in.. sa...

Snyggt..kontraster som liksom lyfter hela intrycket..så fräscht o fint..man vill alltid liksom titta på alla detaljer och förnya när man väl satt fart..:)

LissasVita sa...

Så läcker den svarta tapeten är...Kramen Lisbeth

Änglarum sa...

åh vad du ska bli nöjd,så fint älskar svart!kram Jessica

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fin tapeten, den svarta är. Ha en forsatt bra vecka kram Mimmi

Anna sa...

Nu ska du nog titta in till mig...:)
Kram Anna

Älskade pion sa...

Åhhhh,vilken fin tapet i sovrummet,gillas.;)Det kommer säkert att bli hur snyggt som helst.Fin smyckeblogg du har.Jag gör också lite smycken,det är sååååå roligt.Kram Ulrika

Snäckskalsdalen. sa...

Så härligt det ser ut och tapeten är ju för fin. Ni är så flitiga!
Agneta kram

Sari sa...

Hejsan!
Allt väl?
Med mig är allt bra, även om jag inte alls är aktiv på bloggen just nu!
Vad fint det ser ut i ditt sovrum!
Vacker tapet!
Vad roligt med symässa! Härliga pärlor! Jag var på symässa med mamma i höstas och det var ju så kul! Hoppas det kan bli av snart igen!
Nu börjar oxå tiden för trädgårdsmässor närma sig! Om en vecka är det någon mässa i Stockholm, men den kommer jag nog inte iväg på...
Ha det bra!
Kram Sari