26 februari 2012

Pärlor...

Idag var jag på en ny tur till symässan på Kviberg. gick dit ihop
med en väldigt go´ tjej som jag syr underkläder ihop med. Vi 
går in ihop och gör sen som vill. Antingen kikar vi ihop eller var 
för sig. Det blir lite som det faller sig, vad vi vill titta på. Vi har 
lite olika intressen men ändå har vi så trevligt ihop. Fick med
henne på en pärlworkshop där vi fick göra ett så´nt här 
armband. Jättefint blev det! Och jag snappade upp lite tips till 
min egen smyckestillverkning. Kul!

Dessa pärlor i så läckra färger gick bara inte att motstå!

Även dessa var väldigt läckra om än mer "grafiska".  ;0)

Lite blandade sötvattenspärlor  fick också följa med. Och
så en hel del smyckesdetaljer men dem är inte så kul att
visa. =0) Nu vill jag sätta händerna i mina nya pärlor men
det blir nog tyvärr dåligt med det den närmaste tiden. Nu
börjar semestern i Dubai att hägra och det måste
förberedas en del saker innan dess.
Självklart köpte jag fler saker på mässan men dem får ni
se en annan gång. Kunde inte med att visa fler tyger nu.
Det får ju bli lite variation här på bloggen. Hi, hi!

Ha en fin vecka!

7 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fina armband, färgerna gillade jag. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig att utbudet är stort på en sån mässa, du valde pärlor i jättefina färger. Och ditt armband blev så snyggt.
Ha en fin start på nya veckan
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefina armband! Kul att göra nåt ihop med väninnan..Tack för titten gumman..Kramis Gunilla

Skogslyckan sa...

Vilket fint armband! Härlig färger på pärlorna. Ha en mysig kväll!
Kram Pia

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilket sött armband och ljuvliga färger på pärlorna. Verkar roligt med smycketillverkning. Ha det gott.

Kram Camilla

Vardag och flärd sa...

Var också på mässan idag, så himla kul, kunde gått där hela dagen .... om inte maken stog utanför och trampade. Köpte garn och tyg. Härliga pärlor du köpt!
Kram Eva

Anna smyger in.. sa...

Lovely..jag har oxå varit i en värld av vackra ting nu i helgen..smycken är härliga..