21 februari 2012

Ostylat från IKEA...

Det har blivit ett par besök på IKEA i helgen som gick.
Blir lätt så när man håller på att renovera hemma...  =0)
Hittade en väldigt söt löpare så den hamnade snabbt i den
gula lånekassen.


Så´na här fina tabletter fick också följa med hem.

Och denna lilla brödkorg kunde jag inte motstå!
Ursäkta mina ostylade foton! Iddes inte riktigt greja med
och snygga till sakerna jag köpt....

Oj, oj, det var inte lätt att få till detta inlägg då jag fick byta
webläsare för att vår ordinarie är för gammal. Såg ju helt
annorlunda ut nu då att skapa inlägg. Suck, säger jag bara 
till att hålla på och stöka. Räcker med det jag har på jobbet...

I kväll skall jag hälsa på mina sykompisar på underklädes-
sömnaden en snabbis. Jag har tagit en liten paus därifrån bl.a
så att ledaren har chans att få in nya förmågor.  =0)

Ha en fin kväll!



5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad blommigt och fint!
Avundas er som har nära till Ikea. Snart ska dom bygga ett Ikea i Umeå. Då får jag bara 8 mil dit :)
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka härliga blommor - jag får ta mig till IKEA märker jag. Jag kan inte låta det bero tills dom öppnar i Uddevalla......Agneta kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fint du hittat på IKEA, finns lite där ibland också. Ha sen bra kväll. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Så somriga, fina saker du köpt, härligt!
Usch, har du det jobbigt på jobbet nu igen?!
Kram Eva

Anonym sa...

Längesedan jag var på IKEA! Jättesöta saker du köpte där.
Kram Lily