17 februari 2012

Jag har vunnit igen!

Jag säger då det! Vilken flax jag haft i bloggutlottningar det
sista. Jag hade den stora turen att vinna hos
Fröken Eilas Smycken för en vecka sen. Inte lätt att välja
text själv men denna var en av varianterna jag fick som
förslag att kunna välja på det jag önskade. Gissa om jag
är nöjd?! Tack snälla Fröken Eila! Det är ett jättefint
smycke du gett mig!

Annars rullar det på. På både gott och ont. Både roliga och
tråkiga saker händer. Livet i ett nötskal. Nu skall det bli skönt
med helg!

Någon mer som köpt Madonnabiljetter idag tro?  =0)

♥  ♥   Tant Öst, du finns i mina tankar!!!  ♥   

Ha en fin helg ni alla gulliga som hälsar på!
 

12 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis, vilken fin vinst!

Åh har du köpt Madonnabiljetter, avis;)

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

Anette sa...

Grattis!! va kul.
Ha en fin helg.
Kram Anette

Vardag och flärd sa...

Grattis till din vinst, turgumma!
Ha en fin hel!
Kram Eva

Lilla Lycksta sa...

Grattis till vinsten. Jättefint smycke. En trevlig helg på dig också.

Kram

Lilla Kullan sa...

Så fint.:-) Stina

Anna sa...

Hej !

Vilken mysig blogg du har och kul med vinst. Jag brukar aldrig ha tur med dom :/
Hoppas du får en toppenhelg
Kramar ifrån mej

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, så fint halsband du vann. Och visst är det väl så att turen kommer i stim, och du är värd varenda vinst. Lyckost som ska se Madonna, kommer bli super.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin vinst, verkligen. Ha det bra i helgen. Kram Mimmi

Anette sa...

Bättre sent än aldrig vet du hi hi
Kul att du ville vara med ;)
ha en skön kväll.
Kramen Anette

Tiger sa...

Grattis till den fina vinsten! Det är du och jag som har tur då... ;-) Här har det också varit flera vinster.

Vinterhälsningar
Elisabet

Lily sa...

Grattis till fin vinst!
Ha en go helg
Kram Lily

Vita hjärtan sa...

Men Grattis!!!! Vilken tur du har och så fina smycken du vunnit :)

Ha en bra vecka nu!!
Kraam Annemari