18 januari 2012

Utmärkelse!

Kan ni tänka, jag har fått en utmärkelse från andra sidan
jordklotet! Den kom från rara Anette med bloggen
From Avenue to Boulevard.Tack snälla, gulliga du! Jag
blev så glad.
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen
ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.

Utmärkelsen har några riktlinjer att följa.

1. Tacka den som givit dig utmärkelsen och länka till bloggen i
din blogg.

2. Skriv ner dina fem utvalda bloggar i ett inlägg och låt dem
veta genom att lämna en kommentar hos dem.

3. Kopiera och klistra in utmärkelsen i din blogg.

4. Nu kan du bara hoppas på att dem du utnämner kommer
att ge utmärkelsen vidare till andra.

Jag tackar Anette och ger den vidare till några av de bloggar
jag gärna besöker:

Änglarum
Hobbykällaren
Blommor i Fönstret
Tigers Tassemarker
Rosor och Spetsar (tyvärr kunde jag inte kommentera
på din blogg. Hoppas att du ser det här istället.)

Det är valfritt om ni vill ta emot den!

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till utmärkelsen :)
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till dig sweetie:) Japp jag vet ju att du är kattmänniska hihi och jag kan säga att dom här små 6 dunbollarna var så underbara:) Stor kram A

Tiger sa...

Grattis till utmärkelsen! Den är du väl värd! Så roligt med en så långväga uppskattning också. Jag tackar allra ödmjukast för att du tänker på mig med! Jag blir så glad att det finns andra som uppskattar min blogg... :-) Jag ska försöka skicka den vidare, men hinner inte de närmaste dagarna, men det kommer så småningom...

Januarihälsningar
Elisabet

Vardag och flärd sa...

Grattis till awarden! Kul när bloggen läses från andra delar av världen, passar ju dig som reser så mycket!
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarden, den passade bra hos dig för du är en kär bloggvän.
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hej! Grattis till dig och tack för du skickar vidare till mig ;) kram kram Jessica

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till utmärkelsen, man blir smickrad när någon tänker på en!
Kram