14 januari 2012

Söta saker...

I dessa dagar när jag försöker att dra ner rejält på ätandet
av sötsaker får jag försöka att njuta av ögongodis istället.
Här i form av två julklappar från lilla Mamma.

Jag har sagt det förut, hon vet vad jag tycker om! Så himla
söta!

Sitter här vid datorn med en spinnande gråsmelerad katt
liggandes framför mig på skrivbordet. Underbart! Älskar
ljudet av katter som spinner. Det är så rogivande.

Idag skall jag och Mannen i mitt liv ut och kika på nytt
innertak till sovrummet. Det är dags för en snabb renovering!
Nya sängar är beställda och innan de kommer måste vi
passa på att fräscha upp rummet. Som det kan bli!

Ha en fin lördag!

8 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

En mamma känner alltid sin dotter. Ja. I alla fall oftast. Din gör det definitivt. Kom att tänka på att du skrev att din mor inte bangar ur för en Ullared tripp på en dag, och det borde inte jag heller göra.... Men man blir bekväm! För om jag förstått det rätt bor din mor ytterligare några mil norröver än jag....
Kram Agneta

Änglarum sa...

Hej! fina små saker ;) så skoj att förnya lite hemma! Ha en fin Söndag!kram kram Jessica

Lilla Lycksta sa...

Söta saker gillar också änglar.
Saknar min spinnande lilla älskling, men hon är en änglakisse nu.

Spännande med renovering du visar väl sedan. Ha det bäst.

Kram Camilla

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så fina saker...Vad kul att fixa till rummet,får vi väl se sen då...Tack för titten gumman Kram Gunilla

Mormors gård sa...

Hej!! Önskar jag hade sådan ordning på mig själv att jag kunde nöja mig med ögongodis... men har inte lyckats hittills ;)
Vad spännande det blir med renoveringen... hoppas du vill dela med dig lite bilder här sedan!
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram, Jessica

Hildas hem - Sofia sa...

Spinnande katter är underbart - det är trygghet och ro :)

Jag önskar dig en fin tisdag!
Kram Sofia

Anette Ryan sa...

Härligt med nya sängar. Vi köpte både säng och ny madrass och det var lyx vill jag lova. Sover som på moln numera :-)
Du, jag har gett dig en utmärkelse. Titta in på min blogg får du se mera:
Kram Anette :-)

Min vindsvåning på landet♥ sa...

Oooo...
Vilken mysig blogg jag tassat in i..
Super fint med rosorna i sidorna.
Jag har försökt & ändar men De har jag inte lyckats med. Var har du hittat din mall? Jätte fina saker du fått av din mamma.
Passar på & önskar en mysig Onsdag
Kramisar
Sus