27 januari 2012

Nu har den kommit!

Idag dök min vinst upp i brevlådan. Spännande! Nordingården
hade en utlottning ihop med Anna Örnberg om ett valfritt
porslinshjärta. Man skulle tala om vilket smycke man gillade
bäst i Annas webshop.

Jag har haft ögonen på detta hänge i säkert två år men inte
kostat på mig det. Givetvis var det detta jag valde som min
favorit! Jag var inte den dragna vinnaren i tävlingen men
Anna Örnberg ville själv välja två extra vinnare. Och kan
ni tänka?!
"FRÖKEN TINDRA – Underklädessömmerska  - du måste
helt självklart ha en korsett runt halsen! ”Breathless"
kommer i en liten ask till dig."
Tror ni att jag blev överlycklig eller?! Herrejösses, säger jag
bara, det är ju helt otroligt!! Åh, jag är så glad över hänget!
Tack igen, snälla Anna! Och tack Nordingården för en fin
tävling!
Önskar er alla en skön fredagskväll och en fin helg!

6 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Grattis! Det kom ju verkligen till rätt person och så snyggt det var!
Ha en fin fredag kväll!
Kram Eva

Anette sa...

Stort grattis till dej :)va himlans kul.
De va verkligen jättefint.
Ha en fin helg
Kram Anette

Änglarum sa...

Grattis! vilket smycke passar dig som handsken ;0 trevlig helg!kram Jessica

bakom berget sa...

GRATTIS! Jag förstår att du är överlycklig för den fina vinsten.
Ha en skön helg du oxå! Kram Åsa.

Vita hjärtan sa...

GRATTIS....såå fint!!! Och passar dig perfekt :)

Trevlig helg!
Kraaam Annemari

Mormors gård sa...

GRATTIS!!!
Vilken tur du hade! Och tänk vad roligt att smycket kom till just dig, då du uppskattade det så mycket!
Ha en riktigt skön helg!
Kram kram Jessica