26 december 2011

Julklappskavalkad...

Titta här, en del av de fina julklappar jag fick. Visst är
det lustigt att de passar så bra ihop?! Ändå är de från
fyra olika personer. Och vissa av dem har definitivt inte
koll på varandra. Kul! Tack allihopa!!

Av lilla Mamma fick jag bla. de här underbart fina
pulsvärmarna. Så himla söta! Tack Mamma!

Från min ena bror kom dessa söta krukor i sitt
ställ. Plus några fina julklappar till. Han vet precis
vad hans syster tycker om! Tack "Brolle Jr"!!  =0)

Av min andre bror fick jag bl.a denna långbenta
tomte. Han är helt klart lite charmig. Tackar!

Ja, det var en del av det som fanns i julklappshögen. Jag
måste ha varit ovanligt snäll i år.  ;0)  Och kan ni tänka er?
Jag var Tomten i egen hög person på Julafton. Mina två
brorsbarn längtade ju efter ett besök av honon. Och ja,
klart att faster ställer upp!

Nu skall jag kila ned och vispa grädde till den nygjorda
kladdkakan! I morgon är det jobb igen...

Hoppas att ni haft en härlig jul! Önskar er en fin vecka
fram till Nyår!

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar.Vi har samma fina duk du och jag.Önskar dej en skön kväll.Många kramar Rita ♥

STENLYCKA sa...

God fortsättning vännen!
Vilka underbara julklappar du har fått! Vilka fina pulsvärmare din mamma har gjort, hon var duktig med stickorna.
Ja du nu är det vardag och jobb imorgon....jag vill inte....men det är bara att bita i det sura äpplet ...ångrar att jag inte tog några dagar semester.
Ha en fin vecka!
Kram Raina

Vardag och flärd sa...

Åh, så många fina julklappar du fått!
Ha nu en fin jobbarvecka! (Vi ska inventera på jobbet och det är INTE kul!)
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Så fina julklappar du har fått :)
Kram och god fortsättning!

Änglarum sa...

Hej! Tittar in o önskar dig God fortsättning på Julen,så fina klappar du har fått.. kramiz Jessica

Jenny sa...

Vilka fina julklappar du fick Vännen, du måste ha varit riktigt snäll du:)


Här är det oxå jobbet som gäller imorgon..hade jag haft semesterdagar kvar hade jag gärna stannat hemma:)

Kraam Jenny

Tiger sa...

Önskar dig God fortsättning! Du måste ha varit riktigt snäll som fick så många julklappar! ;-) Jättefina pulsvärmare!

Här tänker jag fortsätta att ta det lugnt... Jobbar inte förrän på onsdag nästa vecka. :-)

Julhälsningar
Elisabet

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Åh vilka fina klappisar du fick! klart du har väl vart snäller förstår jag,hihihi...Ja nu är det vardag som vanligt nå'ra dagar sen nyår då vankas ledigt här flera dagar...Kramis Gunilla

Lilla Lycksta sa...

Fina och personliga julklappar du fått. Ha en fin vecka på jobbet. Själv är jag ledig mellandagarna.

Kram Camilla

Stjärnor & Champagne sa...

Hej raring:))) Näe men dom vet vad du gillar:) Mycket fint. Hoppas att du har haft en härlig jul. Vi kanske kan maila lite om din resa? Stor stor kram från mig

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning!
Kram
Hanna

nattugglan sa...

Där va det många fina julklappar..böcker är alltid kul att få o pulsvärmarna va jättefina!!!

Hobbykällaren sa...

Va mycket fina klappar, du har varit snäll;) God fortsättning önskar vi dej.
Kramar från oss.