14 december 2011

Idag gjorde jag något spännande!

Men innan jag berättar vad det var så vill jag visa att det
äntligen blivit jul i vårt köksfönster! Det blir så mysigt och
ombonat tycker jag.

Jo, jag har varit och fikat med Jenny med bloggen
Hemma på Kråkered. Det var så himla trevligt!

Hon är verkligen en jätterar tjej. Dessutom hade hon med sig
en present till lilla mig. Kan ni tänka er?! Det fina hjärtat som
nu hänger på vår paradhanddukshållare och denna söta bakduk.
Vad glad jag blev! Tack, allra gulligaste du! Jag tyckte att det
var så kul att få träffa dig. Vi hade mycket att prata om. Tiden
bara flög iväg. Hoppas att vi syns igen!

11 kommentarer:

bakom berget sa...

Va kul! Det är ju så himla roligt när man får tillfälle att träffa nån av sina goa bloggvänner. Man blir så glad av sånt.
Ha det gott! Kram Åsa.

Tiger sa...

Så kul att träffa en bloggvän! Och så söta presenter du fick!

Julhälsningar
Elisabet

Snäckskalsdalen. sa...

Hopplahejsan så mycket jag missat hos dig. Jag förstår att du längtar tillbaka till semestern! Härliga bilder.
Och tänk, på Gustafsberg har jag aldrig varit, jag har bara åkt förbi, förr alldeles intill, i hela mitt liv, men aldrig varit där. Det ser ju helt strålande ut.
Och så mysigt ni hade på er träff! Och så fina saker du fick. Gulligt!
Agneta kram

angel sa...

vad kul..alltid kul träffa vänner o gåvor xxx

Vardag och flärd sa...

Så roligt att träffa Jenny, jag tror att hon är en himla fin tjej (och du också)! Härliga presenter du fick!
Kram Eva

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack detsamma, det var så roligt att få träffa dig, tyckte vi hade så mycket gemensamt:)

Ser fram emot nästa gång vi ses!

Kraam Jenny

Änglarum sa...

Hej! så kul att träffas irl.. fina saker du fick!kramiz Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och träffa Jenny, att blogga leder till mycket kul. Så fina saker du fick.
Kramar
AnnaMaria

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej, vad roligt att träffas. Bloggandet leder till så mycket :) Å fina saker fick du också :) Kram Tilda

Vita små hjärtan sa...

Men vad roligt att träffa gulliga Jenny!!!!
Ha en toppenfin helg vännen!
Kram Agnetha

STENLYCKA sa...

Vill bara som hastigast titta in och
önskar dig en mysig kväll och en skön fjärde advent!
Kram Raina