05 december 2011

Hualigen!

Jösses, vad upprörd jag blev idag! Här tror man, efter att ha
dubbelkollat med företaget i fråga, att man har en överraskning
för ett jubilerande par på gång. Men icke! Väl på plats så skiter
det sig stort och man har med en osympatisk person att göra.
Jag säger det rakt ut:
Jävla människa!!! (Ber om ursäkt för språket men jag bara
måste få det ur mig en gång för alla!)
Nu i kväll har deras kundservice fått mottaga ett mail där jag
gjort klart för dem hur besviken jag är på deras bemötande.
Grr!!
Till råga på allt har jag bkivit förkyld också. Synd om mig
va´?!  ;0)

Jag hade velat göra ett trevligare inlägg idag. Sorry!

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Lilla Vrån sa...

Det kan vara skönt att få reagera av sig ibland:) Klart att man har rätt att bli sur när saker inte blir som planerat.
O du....ang fotot på min blogg...det är det enda som någonsin kommer att visas på mig:)
Kramar/Carina

Vita hjärtan sa...

Usch vad tråkigt när företag inte håller vad dom lovar!! Hoppas det ordnar sig på något vis :) Håller tummarna!

Kraaam Annemari