19 november 2011

Shoppingtips!

Var tar tiden vägen??


Foto:hemtex.se

Foto:hemtex.se

Jag gjorde ett besök på Hemtex häromdagen. De hade en
så söt änglaserie. Hissgardninen, bordstabletterna, en löpare
och papperservetter fick följa med hem. Tabletterna fanns
även i tyg men det vågade jag mig inte på när de är i vitt.
Bilderna blev små men jag hoppas att ni ser lite ändå. Det
var bra priser på sakerna också! Observera dock att deras
erbjudande med 20% rabatt på alla dukar inte gäller löpare...

I eftermiddag är det dags för Ledin på Rondo med Tant Öst
och hennes man. Igår hade vi dem på middag, så himla kul!
Inte ofta vi ses men vi har så roligt när det blir. Tack Vänner,
för att ni hälsar på oss!  =0)  Efter Ledin blir det mat på
grekisk restaurang och sen en tur till Jul på Liseberg. Myyys!

Ha en fin helg!

13 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Åh, Jul på Liseberg! Hoppas jag hinner dit iår!
Ha det fint!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Törs man gå in på Hemtex? Risk för att det blir dyrt. Jag älskar ju änglar... :)
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va trevligt med Ledin på Rondo! Hoppas det var kul...Tack för titten förresten.Vi haft trevlig helg med goa vänner o så stugan förståss...Kramis Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh vilken lördag du hade, så mycket roligt.
Jättefin gardin, hissgardiner är så snyggt.
Kramar
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå sweetie:) Älskar Ledin, herregud vad manlig han har blivit med åren, och sjunga kan han också blink blink:). Tack för grattishälsningen...Stor kram A

Vita hjärtan sa...

Åhhhhh, jag älskar Ledin och ska på hans krogshow 10 dec, lääääängtar :) Alla som har varit på den säger att den är såå bra!!!

Önskar dig en bra vecka!!!
Kraaaam Annemari

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken mysig helg, mycket aktiviteter och hoppas Ledin showen var bra. Ljusen såg jag i lördags när jag åkte förbi, men det fattas ju snö.....
Agneta kram

Hobbykällaren sa...

Låter som en supertrevlig helg. Ha en trevlig vecka. Kramar från oss.

Rosor och Spetsar sa...

Låter som en härlig helg, Kul med det lilla extra som en show med Ledin.
Ska till Liseberg med jobbet till helgen det ser jag fram emot.
Vilka vackra kort du gjort - vilket jobb.
Ha det bra
Kram
Annelie

STENLYCKA sa...

Önskar dig en underbar adventssöndag!
Ha den bästa dagen ♥
Kram Raina

Black Iris sa...

Jadu, var tar tiden vägen egentligen..
Jag har knappt varit inne i stan ännu men ska ut och bowla med jobbarkompisarna en kväll snart.
Då kanske jag får se lite av skyltningen..
Hoppas showen var till belåtenhet och hoppas du haft en skön 1:a advent...

Kram Maidi

Bitte sa...

Hemtex har mycket fint, när jag var där senast hittade jag nästan för många "vill-ha-saker"... :-).

Vad trevligt det låter med konsert och restaurangbesök, hoppas det blev en bra kväll och att du hade en fin första advent!

Många kramar
Bitte

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Hei.
Fine shoppingtips og flott blogg. :))
Klem fra Mette.