01 november 2011

Lite glitter...

Jag har ju en bror som bor rejält långt från mig. Så i år kom
födelsedagspresenten i form av ett presentkort på Guldfynd.
Han vet vad hans syster tycker om!  =0)  Idag var jag och
löste in presentkortet och tog dessa söta silverörhängen med
stenar med mig hem istället. Tack, snälla, rara, lillebror! Du
är för gullig!

Skall se om jag kan ta några danssteg för mig själv här hemma
sen för att se om jag kan väcka livsandarna... Jösses, vad trött
jag är!

Kram på er!

16 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken bra present av din bror :)
Jättefina örhängen du valde!
Har jag missat din födelsedag? Då säger jag grattis nu i stället.
Kram

angel sa...

grattis på föedlsedan? vackra örhängen... ha en bra dag kram

Johan sa...

Klart hon förtjänar lite bling-bling!

Snäckskalsdalen. sa...

Fin present, gullig bror!
Ja, vad är det i luften, sånt där John Blund pulver, jag kan knappt hålla ögonen öppna....
Agneta kram

Hanna sa...

så fin present.
Kram
HAnna

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilka fiina örhängen du valde...Gött me goa bröder..Kramis Gunilla

Vardag och flärd sa...

Så bra att få presentkort och välja vad man vill ha! Ditt val tycker jag var jättebra!
Trött ja, tycker det var längesen jag var pigg men det är väl bara att vänja sig. (Fast på jobbet är jag pigg)
Kram Eva

Hanna sa...

Så glad jag blir att du ville vara med i min lilla tävling.
Kram
HAnna

Lisa-Maja sa...

Småbröder kan vara bra att ha...om dom är snälla;) Din är tydligen det:) jättesöta örhängen!!
Ser att jag missat syfestivalen!!!! jag letade efter den häromdagen, men trodde den skulle vara i Borås...ja ja lika bra det...annars hade jag kommit hem med mer tyger...
Jag kan tala om för dig att mitt syrum ser också ut som ett smärre bombnedslag, men jag sitter mitt i denna röra och myser...;)städar innan jag börjar på nästa projekt;) har en organiserad oordning...som ingen annan förstår sig på;))

Ha en härlig Dag!
kram lisamaja

bakom berget sa...

Grattis i efterskott! Vilka fina örhängen du köpte. Gulligt av din brorsa.
Kram på Dig!
Åsa.

Vardag och flärd sa...

Ta med dig väninnan på spa-resa i november nästa år så ses vi! Det är så himla kul och härligt!
Kram Eva

Tini sa...

Jättevackra örhängen du köpt :)
Grattis på födelsedagen! En liten överraskning väntar dig hos mig :)
kram Tini

Mys och hemtrevnad sa...

vad gullig du är som tänkte på mig...japp reportaget gjorde att jag fick "tomtar på loftet" hihi...kvällskramis semlan

Rosor och Spetsar sa...

Grattis på dig vilka vackra örhängen du fick, klart du ska sätta på dig dem och ta på dansskorna och svänga runt
Kram
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vi behöver lite glitter så här på hösten, det är jättefina örhängen du valde. Och jag håller med, trött är man på kvällen fast det är ljusare nu.
Kramar
AnnaMaria

Linnea Silversmed sa...

Jättesöta örhängen!
Vilken tur somliga har med snälla småbrorsor!
Tack för titten, för mig var det första gånge jag besökte din blogg, dock inte den sista!

MVH
Linnea Silversmed
linneaeriksdotter.blogspot.com