13 november 2011

Årets julkort!

I helgen har här varit julkortsverkstad.

Sålda!
Jag och goda vännen började i fredags kväll och höll
på till halv två på natten.

Klippa och klistra...

Klura...

Och komponera!

Vänstra kortet sålt!
Jag fortsatte själv på lördagen.

Och fick gjort några till.

Det var riktigt, riktigt kul!

Är ni intresserade av att köpa något kort så kostar de
25 kr/st plus porto. De är embosstämplade inuti i guld
med "God Jul och Gott nytt år", kuvert ingår.
Maila isåfall på:
rosorokaprifol@live.se

Hoppas att ni haft en skön helg! Min har varit späckad,
full aktivitet idag också. Så får jag bara packat undan
kortgörarsakerna så skall jag sätta mig i soffan och se
"Vem kan slå Filip och Fredrik?".

14 kommentarer:

Jenny sa...

Åh vad fina!! Vad flitig du varit:)

Jag köper gärna några stycken, mailar dig om en stund!

Ha en mysig söndagkväll!

Kraam Jenny

Anette sa...

Åh va du är duktig ;)
Jättefina kort.
Grattis till vinsten hos Tini också hi hi jag fick också en vinst av henne ;)
Vi är små¨turgummor vi.
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Mys och hemtrevnad sa...

vad duktig du varit....mysigt att pyssla, särskilt i gott sällskap tycker jag...kramis semlan

Puumuli sa...

Jösses, vad bra du är på att pyssla! Jag har aldrig så mycket tålamod att jag skulle klara av ett enda julkort...

Kram
Sari från Puumuli

Vardag och flärd sa...

Kära nån så många fina kort du har hunnit med! Men håller man på långt in på natten så....
Kram Eva

Anette Ryan sa...

Men så snygga kort du fixa till nu i helgen och så många, värsta maraton scrappen! ;-)

Nu blev jag sugen på att ordna till min scrapp hörna och börja lite själv. Det var superlänge sedan jag scrappa, har liksom saknat inspriation när vi bott i hyrhuset men nu så :)
Tjingeling!
Anette

mamma lycklig sa...

Lyckost dom så får ett sådant fint julkort. Skulle ha svårt att skiljas från dem. I år får det nog bli köpta kort tiden räcker aldrig till för handgjorda kort. Är du tävlingssugen så är du välkommen in till mig och tävla om varma vinster.
Kram kram Nettan

Vita hjärtan sa...

Men åhh så fina julkort!!! Nu blev jag sugen på att pyssla ihop några själv också :) MYCKET roligare än att slipa trappen ;)

Ha en bra vecka!!
Kram Annemari

Vita små hjärtan sa...

Men himmel så mysigt det lät!!! Pyssla och knåpa ihop!!!! Så fina!
Kram Agnetha

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jättefina kort allihop!
Visst är det roligt att pyssla och ännu roligare när man gör det tillsammans :-)
Ha det gott. Kram, Ingela

Lillemor sa...

Det var fina julkort. Vad roligt och göra själv och så mysigt tillsammans med en kompis.
Ha det så gott.
Kram Lillmor

Snäckskalsdalen. sa...

Du gör så fina saker och julkorten är jättefina! Kul att ha kompisar som också är intresserade och att ni har kul när ni kreerar!
Agneta kram

Black Iris sa...

Jösses, så mycket fina julkort du gjort..
Vad skoj att du har en pysselkompis också. Alltid roligt när man är två och kan ge varandra ideér..

Kram Maidi

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vad mysigt att pyssla! Å såå fina korten blev :) Kram Tilda