09 oktober 2011

Pysselsöndag...

Usch, redan söndag kväll och i morgon är det jobb igen.
Ytterligare en låååång vecka med krånglande saker framför mig.
Ja, ja... Jag får ju iallafall betalt.  ;0)
Förra omgången när jag pysslade, då jag gjorde tavlorna,
började jag även ordna med bilder i "pärlplattor". Idag har jag
gjort armband med dessa "pärlplattor". Fyra stycken blev det.




Alla är till salu för 170 kr/st + porto ifall någon av er är
intresserad. Maila på rorosorkaprifol@live.se.

Vi håller på att blåsa bort! Hoppas att ni har det lugnare hos
er.

Ha en fin vecka!

10 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Go'kväll i stugan lilla pysselmaja ;) Så fint du gör!
Nä du... inget lungt här inte! Här stormar det och jag skulle bara vilja krypa ner under filten men jag måste snart packa väskan och bege mig ut. Jag ska jobba i natt...
Kram

Anonym sa...

Sååå fina armband du har gjort!

Hoppas du får en fin vecka!
Kram Annica - Vårt lilla bo

Lily sa...

Så duktig du är! De är jättefina!
Kram Lily

Anonym sa...

vad fina armband du gjort. Blev förälskad i kärleks armbandet...så sött. Kramis semlan(mys och hemtrevnad)

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad fina armband du har gjort.Jag blev också förälskad i kärleks armbandet.Bar så himla sött.Ha en skön kväll .Kram Rita ♥

Hanna sa...

Vackra bilder, så duktig du är.

Ja det är en otroligt spännande resa jag och min man har fått äran att göra.
Jag ångrade nästan att jag skrev det på bloggen, det var därför jag gjorde ett inlägg så snabbt efter. Kanske tar jag bort det, kanske blev jag lite för personlig. Men det är mitt liv och min verklighet. Jag kan tycka ibland att jag när jag skriver om alla mina barn att det verkar så enkelt och det är det idag, men vi har fått kämpa för varje barn som vi fått till oss på olika sätt.
Tack för att du läste och kommenterade det gjorde mig riktigt glad.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Vilka vackra armband du gjort. Helt underbara är dom. Vad duktig du är. =) Kram Christa

http://angelandroses.blogspot.com/

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vad du pysslar och gör fina armband. Dom små bilderna är så söta, kommer och bli lättsålda.
Kramar
AnnaMaria

Sari sa...

Hejsan!
Vad härligt med en pysselsöndag! Fina armband du gjort!
Här har det inte blivit så mycket pysslande den senaste tiden, men däremot kom jag iväg på en stavpromenad igår igen!
Har precis tittat på en ny dansk kriminalserie på fyran. Hu, så otäck den var! Men bra!! Jag brukar inte titta så mycket på tv, men ikväll har jag blivit sittande framför tv:n med datorn i knä´t. Ganska avkopplande faktiskt!
Ha det så bra!
Kram Sari

Allis sa...

Vilka ljuvliga armband du har gjort!
De kommer säkert inte att vara svårsålda, synd att man är satt på sparlåga.. :D
Må gott!
Kram Allis