05 oktober 2011

Grattiskort! (Tavlorna till salu...)

Nu i kväll har jag gjort ett grattiskort. Ute i sista sekunden
som vanligt. Det skall postas i morgon. Varför kan jag bara
inte skärpa till mig?  Eller är jag helt enkelt skapt så´n?
Behöver komma till "måste- nu"-läget för att komma i
gång? Ja, ja...

Har bestämt mig för att jag skall "våga" sälja mina två nygjorda
tavlor. Så är det någon som är intresserad så är de alltså till
salu från och med nu. Se förra inlägget för att se dem. Jag lägger
dem även i höger sida högt upp. Den översta är 20x20 cm och
kostar 155 kr. Den undre är 15x15 cm och kostar 140 kr.
Porto tillkommer. Maila rosorokaprifol@live.se vid intresse.

Kul att så många vill vara med i min utlottning! Och tack för
komplimangerna om halsbandet!

11 kommentarer:

topdesign sa...

Hej!
Vilket underbart kort! Du verkar duktig. Ska kolla igenom din blogg ordentligt, verkar mysig!
Mvh Lena

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Har läst att det är många som har svårt att kommentera och då har jag sett att de har rekommenderas att ta hem Google Chrome. Själv har jag Mozilla Firefox som användare och har inge problem att kommentera.
Kram och lycka till!
Raina

♥ Carina ♥ sa...

Jag håller inte med dig där. Jag tycker det hade varit mycket bättre om bara jag ville vara med i utlottningen liksom... hihi

Vilket fint grattiskort. Mottagaren blir säkert jätteglad :)
Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ett jättefint kort, så mycket roligare och få ett personligt kort som givaren gjort själv.
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket fint kort, den som får det kommer att bli överlycklig.
Och ja, jag är precis likadan, i absolut sista sekunden, då blir jag hypereffektiv och tycker det är roligt och inspirationen rinner till, dessemellan verkar det ibland som det bara är en transportsträcka....
Agneta kram

Hobbykällaren sa...

Jättesött kort, tycker jag känner igen "Tildas" bilder;). Tavlorna är också jättefina.
Ha en skön helg. Kramar från oss.

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Lisa-Maja sa...

Hej!
Vad duktig Du är, jättesött kort! det är mycket roligare att både ge och få egengjorda kort. Tavlorna är också jättesöta, klart att Du ska sälja!!!

Ha en fin helg!
kram lisamaja

Allis sa...

Lyckliga den som får ditt fina, handgjorda kort!
Och vilka fina tavlor sen då, de blir nog inte svåra att sälja!
Du är nog i gott sällskap, själv jobbar jag bäst under (lite) tidspress ;))
Ha en skön söndag!
Kram Allis

Anonym sa...

vad kul att du hittat in till mig...vilken fin blogg du har...kramis semlan(mys och hemtrevnad)

Skogslyckan sa...

Underbart fint kost du gjort!! Tack för din varma grattishälsning! Vi är glada och tacksamma, men det finaste av allt är att vi själva älskar Skogslyckan. Nu är det full fart mot nya veckan!
Kram Pia