25 september 2011

Väldoft!

Foto: Nätet
När Mamma var ute och reste nyligen bad jag henne
köpa denna ur Taxfree-katalogen, Cleans Warm Cotton
Bodylotion. Det var en liten chansning eftersom jag inte
luktat på den innan. Men det var ingen fara, den har en
underbart god doft! Får nog bli parfymen också fram
över. Har ni någon favorit av Cleans dofter?

Suck, vad helgen gick fort igen! Jag lär mig aldrig att ta
tag i saker i god tid. Behöver ett dygn att varva ned på
innan jag kommer i gång. Då har ju halva helgen gått!
Det blev iallafall en liten tur med vår "nya" cabriolet i
solen idag och en långpromenad på kvällen. Har även
jobbat några timmar så jag får väl vara ganska nöjd
ändå.  =0)

Önskar er en fin start på veckan!

Kram Fröken Tindra

8 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Låter spännande skall snart ut och resa då kanske jag skall pröva att köpa Cleans Bodylotion.
Ja, tycker också att helgerna går alldeles för fort. Det är så mycket som jag skulle vilja göra.
Nu är det redan måndag imorgon och många arbetstimmar innan nästa lediga helg.
Önskar dig en skön vecka, hoppas vi får en stor höstsol som lyser på oss.
Kram Raina

Skogslyckan sa...

Har aldrig provat några av deras produkter. Visst går helgerna alldeles för fort, och idag har det ju varit helt underbart väder. Har myst med barnbarnet. Ha en fin start på veckan!
Kram Pia

♥ Carina ♥ sa...

Ingen produkt jag har testat själv men jag har hört lovord om parfymen :)

Ja helgerna går på tok för fort. Undrar om och var man kan klaga på det ;)

Gonatt kramen!

Patricia sa...

Har aldrig hört talas om Cleans så jag har ingen erfarenhet av deras produkter .. =)

Ja du, Cyklamen är en klurig men vacker blomma .. =)

Kram patricia

Fågel Blå sa...

Tack för tipset!
ha en fin Vecka!
Kram Kathrine

Rosor och Spetsar sa...

Har inte heller provat deras produkter, men det låter härligt.
Vad fin din sida är med alla dessa vackra rosor som "ram" underbart
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

Huset på landet sa...

Jag har inte heller provat Cleans produkter, men warm cotton lät som en doft jag skulle gilla också.

Ha en riktigt fin vecka!

Kramis, Nicole

Anna smyger in.. sa...

Mmmmm du det är härligt med doftande produkter som bara är så mjukt goa..

Här är det en ny look på din sida,så ljus o fräscht så.Härligt.

Cleans är jag inte bekant med..min favoritparfym just nu heter ja vad heter den? Naomi Campbells At night inte så dyr men makalöst go'