27 september 2011

Utlottning!

Mina vänner, nu blir det äntligen av!

Det tilltänkta halsbandet har blivit gjort. Ljusgrå
sötvattenspärlor med en vacker ängel som hänge.


Nu är det dags att ta lotter! Hoppas att ni vill
vara med!

Lämna kommentar = en lott.
Lämna kommentar och länka med valfri bild ovan
från din blogg = två lotter.
Skriv gärna hur många lotter du tar.
Tävlingen pågår till 20 oktober. Lycka till!

Tack för alla kommentarer från gamla och nya besökare!
De är så roliga att läsa. Varmt uppskattade skall ni veta!

Ha en bra dag!

101 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va fint det va! Älskar ju änglar jag också! Skriver en gång till sen måste iväg att jobba så får länka sen..ha en bra dag vännen Kram Gunilla

Anette sa...

Halloj
Måste bara säga wow vilken snygg header du har nu!!! kanonfint.
Jättefint halsband och med ängel åhhhh så fint.
Klart jag vill vara med i din utlottning tar 2 lotter och länkar till mej .
Ha en skön dag
Kramen Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej svejs
Så fint halsband, jag gillar änglar. Är gärna med och tar 2 lotter.
Kramar
AnnaMaria

Lily sa...

Jättevackert! Även jag gillar änglar :) Jag tar 2 lotter!
Kram Lily

Anonym sa...

Vackert halsband! Gillar änglar så jag vill vara med i utlottningen, tar 1 lott och hoppas givetvis på tur.

Ha en fin vecka!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med!
2st lotter till mig, tack!

Kram Annica - Vårt lilla bo
lillabo.blogspot.com

♥ Carina ♥ sa...

Men åhhhh!! Det här måste jag bara vinna! Sååå fin!! Jag älskar änglar!
Jag tar 22222 lotter ;) Skoja bara, jag får väl nöja mig med två och hoppas på megatur :)
Kram kram

Vardag och flärd sa...

Perfekt smycke för mig som gillar flärd och änglar! 2 lotter, tack!
Ha det fint!
Kram Eva

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilket underbart halsband, det måste jag ta chansen att vinna!! Länkar så klart med bild från mig, så två lotter tack:)

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Lillemor sa...

Jättefint smycke mina färger.
Jag länkar självklart och kniper 2 lotter.
Ha det så gott.
Kram Lillemor

tiiti66 sa...

Jättefin smycke!! Jag vill så mycket gärna vara med i utlottningen. En lott, tack. Jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr..

A House With A View sa...

Vilket suuuuperfint halsband!!!! Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning!!! Länkar från mig och deltar med två lotter!!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Helena sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din utlottning av det jättefina halsbandet!
Jag tar 2 lotter och håller tummarna!
Kram Helena

NinaH sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina halsbandet! Och jag länkar!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej igen Fröken Tindra!! Nu har jag länkat o kommenterat då...Jättefint halsband,hoppas på tur..Två lotter blir det då! Tack på förhand o kram Gunilla

Anna L sa...

Jag är supergärna med, vilket underbart vackert halsband. Hoppas på turen med en liten lott

hillevianna@hotmail.com

Hanna sa...

Hej!
Jag är gärna med i tävlingen och kjag länkar också.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

nattugglan sa...

Jättefin ängel!!. jag är gärna med o tävlar..tar 2 lotter o länkar från min blogg.

Sari sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning!
Superfint halsband!
Jag länkar från min blogg!
Kram Sari

Betong ute och inne sa...

hej åh vad kul att hitta hit...jag vill så klart var med om den fina utlottningen, jag tar 2 lotter, länkar från min blogg...
betonguteochinne.blogspot.com

kram Malin

mamma lycklig sa...

Nu är det bara att hålla tummar o tår, för nu kanske det är min tur. Jag kniper två lotter.
Kram Nettan

Christina sa...

Vilket fint halsband! Så roligt att hitta hit! Jag är gärna med i utlottningen, har länkat från min blogg, så det blir 2 lotter!
Ha det gott!
Christina

Christina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skogslyckan sa...

Vilket vackert halsband! Klart jag gärna skulle vilja kunna hänga det om halsen...ler. Länkar från min blogg och kniper 2 lotter. Ha en fin start på nya veckan!
Kram Pia

Lili sa...

Jag är så gärna med!!och tar 2 lotter.

har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

mosterfi sa...

Gillar änglar! Jättefin vinst...är gärna med och tävlar. Har länkat med en bild på min blogg. Ha det gott/ mosterfi

Anonym sa...

Hej :-)

Jag håller tummarna och tårna med en lott!

Epost: olivia.magdalena88@gmail.com

Bästa hälsningar,
Olivia

Snäckskalsdalen. sa...

Och här kommer jag och vill hemskt gärna vara med i utlottningen. Jag länkar också, så klart och då blir det kanske t o m 2 lotter! Kul och halsbandet är jättefint!
Agneta kram

PyretPepsi sa...

Jag tar 2 chanser att vinna det väldigt vackra halsbandet.
Har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111020-tavlar-hos-froken-tindra-om-ett.html

Anonym sa...

Nähä, inte heller här verkar min kommentar ha dykt upp...
Provar igen som anonym... för jag vill ju så gärna vara med och tävlaom det vackra halsbandet!
2 lotter tack!
Kram från http://allisiunderlandet.blogspot.com/

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Två lotter, tack :)
Kram Kicki

Mli sa...

Jag är också gärna med i utlottningen, prövar lyckan med 1 lott :)

Anya sa...

Jag är gärna med, tar 2 lotter.

http://anyatavlar.blogg.se/2011/october/halsband-1.html

anyatavlar@gmail.com

Liza sa...

Jag vill gärna vara med!
Så fint halsband!
Tar en lott tack!

Mvh Liza

Emilia sa...

Jag vill vara med! Tar 1 lott :)

Kram, Emilia
emiliamoiks@gmail.com

Vita Vidder sa...

Hej!
Klart att jag vill vara med på ett så fint halsband! Länkar din blogg också till min blogg samtidigt..och följer dig!
Ja det blev 2 lotter för mig då..kram Marie

Skaparglädje sa...

Vilket fint smycke du lottar ut, här vill jag vara med och försöka vinna. Jag tar två lotter.
Kram!

Änglarna finns sa...

Gokväll!!!
Underbar blogg du har!!
Åhh..vilket underbart halsban..älskar änglar. Som så många andra!!
Vill gärna vara med i din utlottning.
Tackar ja till 1 lott. Kram och ha en fortsatt mysig kväll/Annika

Vform sa...

Hej!
Vilken underbar blogg du har och vilken söt ängel du lottar ut!
Jag håller tummarna och försöker med två lotter!
Jag har också utlottning ;)
Kommer gärna igen :O)
mvh V. i Österbotten

Barlin sa...

Oj, vilken fin blogg, vilka vackra bilder, och så alla härliga texter.
Hittade just hit från "Vita vidder" och är glatt och positivt överraskad.
Och eftersom ditt fina änglahalsband verkligen tilltalar mig både med färgerna och den lilla ängeln så hoppas jag förstås bli den lyckliga vinnaren. Alltså satsar jag på vinst med två lotter.
Tack för att du delar med dig av allt det vackra.
Kram Barlin

Renée sa...

Åh så fint... Jag tar en lott och hoppas på tur!
rej74@hotmail.com

Lena/isis sa...

Hej!

Vill jätte gärna vara med i din fina utlottning.

Jag har länkat.


Kram

Moster och jag sa...

Jätte fint halsband. Änglar kan man ju aldrig få för många av.
Jag håller tummarna att det är min tur nu så jag kniper två lotter.
Ha en skön helg!! Kram Maj-Gun!

Lisa-Maja sa...

Hej!
Det var längesedan...
Vilket vackert halsband Du har gjort! Klart att jag vill vara med i utlottningen. Jag har länkat med bild, så det blir två lotter:)

Jag har mycket att ta igen här, så jag ska fortsätta läsa...

Ha en fin helg!
kram lisamaja

Linda sa...

Vilket fint halsband! Jag har länkat och kniper därmed 2 lotter!

Håller tummarna! :)

Anelma handarbetar sa...

Wow vilket vackert halsband. Jag provar lyckan med 1 lott.

Kram

Kerstin sa...

Vilket fint smycke! Jag vill också vara med i utlottningen med en lott. Jag hoppas man har tur.

Anka sa...

Vilket fint halsband. Jag är gärna med i utlottningen med en lott!

Anonym sa...

Vilket fint halsband! Vill gärna vara med på utlottning, en lott./Kristina
kristina@granatherna.se

Anonym sa...

Vilket fint halsband.
en lott
angelica.persson@bredband.net

nikoladeus sa...

Hej, jag vill gärna vara med, en lott, tack!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jag vill jättegärna vara med i din fin tävling:)
Länkar på min blogg så jag tar två lotter!

Må så gott
Kram Susanne

Cilla sa...

Åh vilket sagolikt vackert halsband! Jag tar gärna 2 lotter. Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/rosor-kaprifol.html

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävia om halsbandet! Det var super sött! Jag länkar fån min blogg. http://hemmahos-alice.blogspot.com/

Alice

BBQ VILLAGE sa...

Hittade hit via "a house with a view" och såklart vill jag vara med och tävla om detta fina halsband. Nu ska jag kika vidare på din blogg och länkar också till tävlingen från min blogg ;)

Kram F

Mari sa...

Oj vilket fint halsband!
Vill gärna vara med i tävlingen :)

Hälsningar från Tornedalen,
Mari

Syssis små funderingar sa...

Vill gärna vara med om utlottningen av den fina ängeln med en lott:)

Annefia sa...

Vilket jättevackert halsband. Jag vill gärna ha två lotter.

E-B sa...

Så snyggt!
Deltar med två lotter då jag länkat...

Anonym sa...

Tävlar gärna med en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

jenn sa...

2 lotter:
Klart att jag vill vara med! Deta halsband 'e ju helt enkelt underbart! Jag har tipsat:
http://barbados.blogg.se/2011/october/20-oktober-underbart-smycke.html

jenn2you@hotmail.com

Evy sa...

En aldeles nydelig engel!
Blir veldig glad om jeg vinner den!
Evy

Anonym sa...

Jag är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Hem ljuva hem sa...

Så sött, underbart halsband kan jag inte motstå at tävla om, tar 2 lotter och hoppas på tur :-)
Ha en fortsatt fin höstvecka..
Kram Anneli

care69 sa...

Jag är med! Två lotter, tack.
Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/10/20-okt-vinn-halsband.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Det enda jag kan säga är wow- vilken sida och vilka vackra saker du har, och halsbandet är helt bedårande vackert.

Madelene
Madde_cool_86@hotmail.com

lotta.k3 sa...

Hellow!!
Är gärna med och nallar en lott...
underbart fint halsband!!
Kram lotta.k3@spray.se

Tiger sa...

Wow, vilket fint halsband du har gjort! Jag som älskar både halsband och änglar skulle bli jätteglad om jag vinner! Eftersom jag så gärna vill ha det fina halsbandet är det klart att jag länkar med bild, så det blir dubbel vinstchans! Min mamma fyller år den 20:e så jag hoppas det medför tur i dragningen...

Hösthälsningar
Elisabet

Huset på landet sa...

Vilket ljuvligt halsband! Jag tar två lotter för att ha dubbel vinstchans ;).

Kramis, Nicole

Veronica sa...

Underbar blogg!

Jag tar 2 lotter och håller alla tummar och tår =)

http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/10/20-oktober.html

/ Veronica
veronica_jacobsson@hotmail.com

Äppelblom sa...

Ett sån´t fint smycke.
En lott till mig, tack!
Ha en trevlig helg!

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!.

*håller tummarna*

KRAM

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar om detta fina halsband, två lotter, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/halsband-2010.html
liselotte.202andersson@telia.com

Laila sa...

Så vackert halsband... ♥
Jag är jätte gärna med med två lotter.
Här ser du min länk till din tävling:
http://tillklippt.blogspot.com/2011/10/ett-vackert-halsband.html

Anonym sa...

Vilket fint halsband. Den vill jag vara med och tävla om. Jag tar en lott efterssom jag inte har egen blogg :)

christin_hermansson@hotmail.com

ElinBerglund sa...

Så himla fint :)
Jag har nu länkat hit från min blogg så två st lotter har jag :)
Kram

Jasmine sa...

Åh så fint änglahalsband.Jag e me :)
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Tini sa...

Tack för din kommentar hos mig :)
Jag deltar gärna i utlottningen av det fina smycket. Har länkat och tar 2 lotter :))
kram Tini

Elzie sa...

Åh vilket fint halsband. Det skulle jag gärna vinna så jag tar två lotter.
Hoppas du har en fin lördag.
Kram Elzie

Pernilla W sa...

Åh! vilket underbart smycke :)
*Detta skulle jag verkligen vilja bära, det vore en stor ära!
*Jag tar Två Lotter, tack!
*Har Tipsat och Länkat till Din tävling på FB (Pernilla Wamsjö)
(nillwa@hotmail.com)

angel sa...

hej ramlade in här...mysigt du har det här inne..tack för kopp te..ps jag tror på änglar..du e en av dem kram( fóllower 2 lotter)

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Jessica sa...

Jag är med! :)

jes.jon@hotmail.com

Uttan sa...

Å sååå fantastiskt fint.
Självklart vill Jag vara med!
Tar Två lotter.
Kul att du vill tävla hos Mej också.

Hoppas Hoppas!

Kram!

Cecilia sa...

Vilket fint smycke! Jag är absolut med i utlottningen och länkar även på min blogg.

Johanna sa...

Åh, vilket underbart smycke. Om jag vinner ska jag ge det till min älskade mamma! Kram johanna--andersson@hotmail.com

Lottas Fotografi sa...

Jättevackert smycke! Lycklig den som vinner det! Jag är med och hoppas på tur! En lott, tack!

Kickan Style sa...

Vilket sött halsband! Jag deltar gärna med 2 lotter!

Kristina

Anna sa...

Å vad fint,detta halsband skulle passa perfekt på min syster Helena,som älskar änglar... hon är så omtänksam och tänker alltid på alla andra så det vore så kul om hon kunde få vinna denna...

kiiu sa...

Åj så fin smycke! Jag vill gärna vara med i utlottningen. En lott, tack.

linda17v@hotmail.com sa...

deltar gärna med en lott

Inga-Lill famwarnil@hotmail.com sa...

Jag vill gärna deltaga med 1 lott,tack.För ett par dagar sedan fick jag klappar på huvudet av ett av mina barnbarn.Han tittade förundrande på mig och sa"Famå du se ut som en ängel".Jag kommer nog aldrig få en vackrare komplimang.Ett halsband med ängel vill jag gärna försöka vinna.
Må så gott och Njut av en härlig höst!

Emma sa...

Halsband har man aldrig för många av :). En lott tack.

Rachel sa...

Hello dear! Absolutely lovely everything here and your candy is so pretty! Loved! Kisses, Rachel :D
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted your candy on my sidebar, by date
-I think it's 2 lotter(?)

Maj-Len sa...

Jag deltar med 1 lott.
Jättefint halsband som du lottar ut.

Anonym sa...

Ja jag vill gärna vara med men har ännu ingen blogg hoppas de går bra ändå!
Sen vill jag bara säga vilken mysig blogg den kommer jag fortsätta följa jag är glad att jag av en slump surfa förbi!

carina.hogman @hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Jag vill gärna vara med och tävla med 1 lott.

Hälsar Carina
carina.engdahl@bredband.net

inga sa...

beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
2 lotter
http://inga2010.blogspot.com/

Anonym sa...

Så vakkert englesmykke! Dette kunne jeg tenke meg, selv om jeg ikke er noen stor smykkebruker. Velkommen innom hjemmesida vår!http://magnar.aspaker.no Hilsen Toril A.

Inger sa...

Nydelig blogg, jeg har lyst til å være med i trekningen. Ett lodd til meg

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med en lott.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson