30 september 2011

Trevlig fredagskväll!

Foto: imdb.com
Har haft en trevlig kväll! Efter jobbet träffade jag en god vän
för att gå på bio, Jane Eyre. Det var underbart väder och vi
satt utomhus i solen och tog en fika innan det var dags att gå
in i mörkret. Det var så härligt att sitta där i värmen och prata
om ditt och datt. Filmen var helt ok, om än lite, lite långsam i
vissa partier. Men varför klaga? Jag blev ju bjuden!  =0)

Tack till er som anmält er till min utlottning! Jag skall kika in
hos er i morgon.

Ha en skön helg!

Kram Fröken Tindra!

8 kommentarer:

Lily sa...

Det är för sällan tyvärr, som jag går på bio! Jane Eyre skulle jag vilja se..
Ha en goer helg
Kram Lily

Hanna sa...

Hej!
Så trevlig fredags kväll du har haft förstår jag.

Ha en fin lördag!
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en mysig fin helg
Kramar
AnnaMaria

Helena sa...

Vad härligt det låter med fika och bio! Ha en fortsatt fin helg!
Kram Helena

Änglar & Hjärtan sa...

Tack för besöket inne hos mig!

Härligt att kunna sitta ute och fika så sent på hösten! Och mysigt med bio!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram Alexandra

Hanna sa...

Hej!
Har missat att du hade tävling, hoppas inte det är försent att jag är med. Jag har länkat också.
Kram
Hanna

Jenny sa...

Hej Vännen!
Låter mysigt, Jane Eyre vill jag oxå se!

Ha en fortsatt trevlig helg,

Kraam Jenny

Sari sa...

Hejsan!
Vad mysigt med biobesök! Minns ej när jag senast varit på bio....
Hoppas allt är bra med dig! Jag har inte bloggat på flera veckor nu... Har inte riktigt haft någon lust, men nu kanske det blir bättre.
Vilket fint halsband du lottar ut! Ska genast skriva kommentar i det inlägget!
Idag har vi haft en underbar dag! Jag och lilltjejen var på lite shopping idag på tu man hand! Mysigt! Och när vi kom hem bytte jag om och tog fram stavarna! Det var verkligen dags! Nu ska jag komma igång med motionerandet igen!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Sari