05 september 2011

Några av halsbanden är klara...

I helgen när det var så fint väder satt jag på altanen och
fick ordnat med lås och hänge på halsbanden jag gjorde
på semestern. Fick köpa en ny tång. Den försvunna har
inte dykt upp än...









 
Känns bra att ha kommit så långt. Det är några kvar varav
ett skall ändras om helt för det är jag inte alls nöjd med och
ett måste jag göra om låsfästena påeftersom jag upptäckte
att det saknades en pärla och det stör mitt sinne för
symmetri...  =0)

Idag har jag varit på det årliga besöket hos tandläkaren.
Noll hål! Det var längesen sist. Kändes helt underbart
skönt!

Ha en bra tisdag! Regna inte bort!

14 kommentarer:

Anette sa...

Men va duktig du är dom blev så fina:)
Ha en härlig kväll vännen.
Kramar Anette

Änglarum sa...

Go kväll! så fina halsband! duktiga du :) ha en fin Tisdag !kramiz Jessica

Lily sa...

Underbara halsband! Så duktig du är!
Vilken lycka att ha 0 hål..skönt för plånboken också.. :)
Ha det gott
kram Lily

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman...tack för mycket tänkvärf kommentar om sms.stämmer nog det du skrev...ja usch man bör kanske tänka till lite...kramis från Gunilla

Anette sa...

Hej igen :)
Kuddfodralen har jag skickat efter i jotex,inte katalogen utan på nätet.
Kramen Anette

STENLYCKA sa...

Tack snälla för dina alltid så rara hälsningar.
Vad skönt att du inte hade några hål i dina tänder.
Ljuslyktan har jag köpt på EM möbler. De öppnade ett nytt varuhus i Lidköping för en vecka sedan och då såldes de här lyktorna i olika färger till extrapris.
Önskar dig allt gott!
kram Raina

Sari sa...

Hej!
Ville bara kika in och säga hej innan jag går och lägger mig! Jag har helt kommit ifrån bloggandet just nu.....
Vilka underbara halsband du gjort! Vad duktig du är!!
Kram Sari

KÄRLEKEN TILL INREDNING sa...

Vilka vackra halsband! Vad duktig du är! Ha en bra dag! Kram Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättefina halsband, du är superduktig på och göra smycken. Härligt med snabbt avklarat käftisbesök också.
Kramar
AnnaMaria

Fairytale sa...

Så duktig du är, jättefina halsband!
Visst är det skönt att gå ifrån tandläkaren och veta att man inte behöver gå dit på 1 år!! Önskar dig en mysig kväll!
Kram Tina

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka jättefina halsband du gör, använder du alla ajälv, eller ger du bort i present eller har du en grossistfirma? Det är så snygga smyken! Jag gillar dom vita jättemycket!
Agneta kram

Anonym sa...

Hej Vännen!
Jättefina halsband!

Skönt att tandläkaren inte hittade några hål:)

Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

Freshgarden sa...

Jättefina halsband du gjort...vad duktigt du är.
Läcker provdocka.
Ha en mysig kväll.
Kram Britt

Gugis Pärlor sa...

Underbart vackra! Pysslandet börjar bli mera påtagligt när hösten anländer ;O)

Kram Gugi