24 september 2011

Längtan...

 Två...

 ... månader kvar...

Jag längtar!

Ha en skön helg!

14 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Ohh visst ser gubbarna gulliga ut med rosa borrmaskiner...hihihi...Vart drar ni nånstans! Ha en riktigt fin lördagkväll...kramis Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det förstår jag mer än väl, vem skulle inte vilja ligga på en varm sandstrand i november. Härligt och ha resan och se fram emot.
Ha en riktigt mysig lördag
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Förstår att du längtar, jag vet hur underbart det är där. Helt fantastiskt. Jag också åka dit, sola, bada och shoppa.
Kram
HAnna

Anna smyger in.. sa...

Shit...ska du till Dubai? Himmelska tanke..

Jenny sa...

Men oooo, hur härligt ser inte det ut? Vi är nyss hemkomna från Italien, det var också riktigt underbart =)

Trevlig fortsättning på helgen,
Jenny

Allis sa...

Förstår såå väl att du längtar!!
Hur sjutton lyckades jag missa den söta lampan på GeKås då jag nyligen var där?!
Dina tyger är ju utsöta, ska bli spännande att se vad det blir av dom ;))
Ha en underbar fortsättning på helgen!
Kram Allis

Puumuli sa...

Oj, vart tänker du resa?

Ha en fin söndag!

Kram
Sari från Puumuli

Med en doft av lavendel sa...

Hej
tack för titten i min blogg alltid lika kul när nån ny hitar dit, nu ska jag ta och kika lite i din blogg. Vilka härliga strand bilder du visar idag.
kram annika

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorn! Tack för kiken gumman...Jaa det är så lätt att bli sittandes vid datorn en lång stund så här på morronkvisten! Ha en go dag Kramis Gunilla

Fågel Blå sa...

Åhh så mysigt det skulle vara att bara åka iväg till en skön strand någonstans där det är varmt!
Tack för titten inne hos mej!
Ha en fin Söndag!
Kramar Kathrine

Lily sa...

Jag förstår att du längtar! Kul att ha något att se fram emot :)
Ha en go söndag
Kram Lily

Sofia sa...

Åhhh hade gärna också åkt iväg till värmen kram Sofia

Mycket annat & lite betong sa...

Förstår dig, det ser ju rätt så skönt ut!

Ha en bra söndag!
Agneta

♥ Carina ♥ sa...

Härligt! Inte fel att gräva ner tårna i solvarm sand när vi har kyligt här hemma :)
Kram