19 september 2011

Fler tyg till samlingen...

Var ju på väskkurs för några veckor sen. Och nej, väskan
är inte klar än... Suck. Men jag vill visa er ett par roliga
tyger som jag köpte där. Kolla vilka söta förkläden!

Dessa raffiga damer tyckte jag passade bra men tanke på
min underklädessömnad. Men till vad? Ja, det är en helt
annan fråga. Måste man veta så´nt för att handla??  ;0)

Sen "slank" ju denna ask med trådar till min broderimaskin
med av bara farten. Vilka underbara färger!! Kanske dags
att använda maskinen? Hmm...

Ha en fin vecka!

7 kommentarer:

Anette Ryan sa...

Jätteläckra tyger:)
Kanske de raffiga damerna kan bli en underklädespåse att ha i resväskan så att du hittar dem bland allt annat eller en underklädestvättpåse?
Tjingeling Anette

Vardag och flärd sa...

Vilka roliga tyger! Du kan ju använda dem till väskor, blir jättefräckt, eller påsar.
Kram Eva

Anonym sa...

Hej Vännen!
Vilka läckra tyger!! Skulle kunna göra tygväskor av dem som Eva föreslår i sin kommentar:)

Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

Anna smyger in.. sa...

Åh men du så såååå händig du..tänk att kunna skapa o sy..jag är så galet osams med just sådant arbete..men jag förundras och tycker det är underbart när människor kan o vill

Black Iris sa...

Vilka underbart härliga tyger du hittat. Önskar jag var lite bättre på att sy..

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

Jättehäftiga tyger du hittat! Nu blir jag så sysugen igen,måste bara komma igång...Kram på dej vännen Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina tyger, och vilka härligt fina pastelltrådar till broderi. Vilka fina saker du kan brodera med dom!
Kramar
AnnaMaria