30 augusti 2011

Temat väskor...

Jag är ju som sagt väldigt svag för väskor... Kan säga att det
fanns en och annan i resväskan hem från Miami Beach i våras.
Slarvmaja! Ja, det är jag det... Denna blommiga väska gick
bara inte att motstå. Den fanns med ljus bakgrund också men
jag tyckte att den var roligare så här. Piggar upp nu när vi går
mot mörkare tider igen. Dags att plocka fram den alltså?

Lite extra svag är jag för vissa av Guess´ väskor. Gärna
med lite glittrande stenar på. =0) Denna och tillhörande
plånbok fick också följa med hem.

De ligger bra i pris där jämfört med här hemma. Då kan
jag inte låta bli. Ja, jag vet, jag är tokig! Precis som om
jag inte hade några väskor innan...?! Hmm... låt mig
fundera...   ;0)

                                             ♥ ~ ♥ ~

Sänder denna ros med mängder av styrkekramar till min
go´a Tant Öst som har det lite jobbigt just nu. Hoppas
att det ordnar sig, Gumman! 

Ha en skön onsdag mina Vänner! Skall försöka att kika
in till er i morgon kväll!

7 kommentarer:

Änglarum sa...

Hejsan! så fina väskor :) man måste ju ha sina svagheter :) det värsta är att man har ju några stycken :) ha en go fortsättning på veckan! kramiz Jessica

Vardag och flärd sa...

Jag förstår dig, jag är fullkomligt väsktokig!
Kram Eva

Fairytale sa...

Haha, ja väskor kan man som sagt aldrig få för många utav. Riktigt snygga väskor du inhandlat. Hoppas att du haft en bra dag!
Kram Tina

Freshgarden sa...

Finns fler som har svagheter när det gäller väskor samt skor hihihi. Jättesnygg var väskorna, men den med rosor är ju bara såå snygg.
Ha de gott
Kram Britt

Vita små hjärtan sa...

Vad fina! Det är ju så roligt att variera sig med väskor.
Kram Agnetha

Lillemor sa...

Visst är det kul med väskor?
Själv har jag helt snöat in på rutiga Burberryväskor som jag köper i USA när jag besöker och är hos dottern som bor där.
Kram Lillemor

Stjärnor & Champagne sa...

Haha du är ju för go du:) Jag går på Guessväskan, den andra är ej jag men söt:):). Hoppas det ordnar till sig för tant Öst...Stor kram A