24 augusti 2011

Byxtips!

Kikade in hos A med bloggen Stjärnor & Champagne
härom dagen och fick tipset om dessa byxor hos Lindex.
Lindex Shop Online - Byxa
Foto: lindex.se
Igår passade jag på att besöka en butik och det blev köp.
Ett par av denna färgen och ett par mörkblå. Endast 199 kr/st.
Som hittat!

Lindex Shop Online - Byxa
Foto: lindex.se
Det blev även ett par så´na här "svartmelerade".
Kostade 299kr men med min rabattlapp på 30%
så blev ju priset än bättre. Hösten är räddad!  =0)
Sänder tipset vidare till alla er rara som besöker mig
här på bloggen.

Ha en skön fortsättning på veckan!




7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jag såg dem oxå hos Anne, jättefina och användbara nu i höst! Det får nog bli ett stopp på Lindex i Lerum för mig på vägen hem från jobbet någondag;)

Kraam Jenny

Anette sa...

Halloj
Snygga byxor .får nog ta en tur i morron på min lediga dag hi hi
Ha de så toppen fint.
Kramen Anette

Änglarum sa...

Hej! ja nu finns det mycke fina höst nyheter i butikerna! önskar dig en fin helg! kram kram Jessica

Vardag och flärd sa...

Lindex är en bra butik, jag tittar in där så ofta jag kan och kommer för det mesta ut med något.
Kram Eva

Allis sa...

Tack för tipset, ska snarast bege mig mot närmsta butik så kanske min höst också är räddad;))
Vilken underbar solnedgång! Och vilken "buse" som bor hos dig :D
Ha en go torsdag!
Kram Allis

Fairytale sa...

Vilka fina byxor och vilket bra pris, får nog också bege mig ut på en shoppingtur nu inför den stundande hösten.
Önskar dig en mysig lördag!
Kram Tina

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Va kul att hitta lite byxor till sej själv...Får man spana in då Trevlig helg Kramis Gunilla