11 juli 2011

Grattis Mamma!

Idag fyller Lilla Mamma år.

Gjorde detta kort till henne förra helgen. Det fick hon ihop
med sina presenter igår då vi var där och uppvaktade. Och
vi fick goda pajer och sallad. Plus så mycket jordgubbar vi
kunde äta ihop med glass och grädde. Mmm... Jag hade
bakat cupcakes som vi mumsade på också. Så nog hade
vi att äta allt!

Eftersom jag inte gav henne några blommor igår så vill
jag uppvakta med denna ros på födelsedagen. Grattis
Mamma! Vi tar blommorna vid ett lämpligare tillfälle. =0)

13 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Du gör väldigt fina kort! Gissar att din mor blev glad och vilken vacker ros på bilden.
Agneta kram

Jenny sa...

Grattis till din mamma på födelsedagen!! Vilket vackert kort:)

Kraam Jenny

Hanna sa...

Roligt att du skrev så att bilden av mig stämde.
För det är ju så att man får en bild av hur någon ser ut, sedan så vet man förstås inte.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Lilla mamma tackar för både kort - presenter och rosen. Kramar!!!!

Gabriella sa...

vilket fint kort du gjort..det är ju så kul med scrapbooking, gick en snabbkurs i det förut men sen har tyvärr det inte blivit mer..kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så fint kort, och roligt och fylla år på sommaren. Ni åt mycket gott.
Ha en skön sommardag
Kramar
AnnaMaria

Lilla Lycksta sa...

Vad lustigt, Grattis till din mamma som fyller år på samma dag som min mamma.
Vilket fint födelsedagskort. Det är dubbelt så roligt att få något som är handgjort av någon man tycker om. Ha en fin tisdagkväll.

Kram Camilla

Huset på landet sa...

Grattis till din mamma! Vilket jättefint kort! O så mycket gott ni kalasade på...Det är härligt med sommmarkalas.

Kram, Nicole

Änglarum sa...

Så fina kort du gör vännen! förstår att mamms blev glad :) ha en fin dag< kramiz Jessica

Ting o Tankar sa...

Åhh, så sött! Jättefint!
Sommarhälsning till dig.

Monica sa...

Så vacker kort!
Önskar dig en fortsatt bra vecka.

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig, njut av sommaren och tack för alla dina vackra blogginlägg som jag får njuta av!!
Raina

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Det var längesen jag kikade in här !
Så jättefina kort du gör !!
Hoppas din mamma fick en fin födelsedag ! :0)
Kram , Helen