26 juli 2011

Fin vinst!

Idag anlände ett litet platt paket i vår brevlåda. Jag har
vunnit i en bloggutlottning! Andra pris. Och ett så´nt fint
pris sen!

Det var hos Lillemor med bloggen I stan och på landet 
som jag hade den stora turen att vinna. Tack så mycket!
Jag blev så glad! Vinsten passade ju som handen i
handsken.  =0)

Nu får det väl ändå vara slut på det blöta gråvädret???!
Ser hoppfullt ut inför morgondagen men jag tror det först
när jag ser det och hoppas i hemlighet på en tur med
båten.

Det är så roligt att läsa era kommentarer! De uppskattas
varmt!

Ha det gott!

11 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till den ursöta vinsten vännen .
Sov gott
Kram Anette

Änglarum sa...

Godmorgon! så roligt att vinna .. o hjärtat är ursött! nu mot jobbet! ha en bra dag o hoppas på lite sol med :) kramiz Jessica

STENLYCKA sa...

Hej goa Tindra!
Vilken lycka att få vinna ett så sött hjärta, grattis! Lillemors blogg har jag inte besökt, får göra det.
Jag har också hört att om man plockar luktärtorna så blommar de mera. Du förstår det var därför jag plockade in de få som blommade....
Hoppas ni har bättre väder idag så ni kan njuta av lite sjöliv.
Här har vi sol, håller tummarna för att ni också har det.
Kram Raina

Vita små hjärtan sa...

Hej Goa Vännen!!!
Grattis, vad kul. Man blir så glad då man vinner...
Ja nu hoppas vi på bättre väder. Ser lovande ut än så länge...
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till det fina hjärtat, det var en vacker vinst.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

GRATTIS! Vilken tur du hade. Ha en fin dag! Kram Åsa.

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till vinsten, det är ju så himla kul att vinna! Och det var ett riktigt fint hjärta.
Ja, nu har det slutat regna, idag skiner solen, hoppas den gör det på dig också!
Agneta kram

Hobbykällaren sa...

Grattis både till vinsten och vädret!...om det är lika fint hos dig som här förstås....Utdelningen i svampskogen blev, som vanligt, ganska så klen.Men två små påsar blev det i frysen, och två supergoda smörgåsar med smörstekta kantareller till kvällsmat efter en ganska lång skogspromenad.Nästa gång hittar vi nog ETT STÄLLE !!
Kram Kerstin

Skogslyckan sa...

Grattis till vinsten! Idag har vädret varit ganska fint här. Inte strålande solsken men varmt och uppehåll. Hoppa du haft fint också. Ha en fin kväll!
Kram Pia

Anna smyger in.. sa...

Så fint och så roligt att få sådant som passar så perfekt..

ja men du idag skiner väl solen så pass..jag har badat o simmat solat o haft det great..

Fairytale sa...

Åh, vad fint.... Grattis till vinsten :)
Önskar dig en trevlig kväll!
Kramiz