15 juli 2011

Äntligen semester!!!

Så var det då äntligen dags för årets semester. När jag
åkte från jobbet i eftermiddags var det 12,5 grader och
pisseregn. Men nu skall ni få höra något mycket ovanligt,
jag klagade inte! Annars har jag en viss förmåga att
hänga upp mig på vädret. Men inte idag. Jag skall ju
äntligen få vara ledig!! Det skall bli så himla skönt. Jag
har en hel del att stöka med här hemma och jag riktigt
längtar till att komma i gång. Men vi börjar med en tur
till Köpenhamn i morgon för att gå på Take That´s
konsert på kvällen. Kul!
Vill bara tala om att jag vid flera tillfällen under veckan
satt mig för att läsa och kommentera på era bloggar
men vare sig det fasta eller mobila bredbandet uppför
sig som det borde. Bara hänger sig efter ett fåtal bloggar.
Irriterande! Men jag återkommer till er snart igen hoppas
jag. Skam den som ger sig!
Ha det så gott så länge!

14 kommentarer:

Jenny sa...

Vad härligt med semester, regn eller inte!:)
(Själv har jag 8 timmar kvar att jobba idag..)

Låter kul med Köpenhamns besök o konsert, Take That är bra!

Ha det gott,

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en härlig semester, och ha så kul i Köpenhamn.
Sommarkram till dig
AnnaMaria

Fairytale sa...

Önskar dig en riktigt härlig semester!! Och jag tror att solen kommer att lysa på dig oxå. Njut av Köpenhamn imorgon och konserten!!
Kram

Änglarum sa...

Ha en alldeles underbar semester vännen! tror att det blir varma soliga dagar framöver! efter regn kommer ju solsken :) kramizar Jessica

Tiger sa...

Samma trista väder här de senaste dagarna. Fast det har varit skönt på jobbet när det inte är så varmt. Men i morgon kommer väl solen...?! ;-)

Nu får vi önska varandra en skön semester! Jag börjar också 4 veckors semester nu, och vill förstås ha sol och värme!

Sommarhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Ja, visst är det härligt med semester :)
Jag börjar min också nu, dock endast 2 veckor..
Igår var vädret inget vidare, mycket bättre idag. Fast ska man göra något speciellt inomhus är gråmulet bättre ;-))
Önskar dig en underbar skön semester
Sommarkramar
Lily

Anna smyger in.. sa...

Jaaaaa meeeen ja det är väl så galet härligt att ha hela semestern framför sig..och Copenhagen är ju så fiiint..jag önskar dig den bästa av somrar..

Anonym sa...

Hoppas du får en härligt lång och solig semester! Kram Åsa. Bakom berget.

Anette sa...

Halloj Tindra
Såg att du försökt lägga dej som följare ,tryckte du på följa längst upp i blogglistan de borde fungera :)
Ha de så gott.
Kramen Anette

Vardag och flärd sa...

Ha en underbar semester!
Kram Eva

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så härligt med semester:) Ha det riktigt trevligt i Danmark.

Kram Susanne

Ting o Tankar sa...

Härligt med semester. Den börjar bra också, en tur till Köpenhamn!
Ha det fint!

Allis sa...

Åh, så mysigt det låter med semester, Köpenhamn och konsert!
Och vädret blir ju som det blir... ;)
Bara njut och ha det skönt!
Kram Allis
(ps. det var dotterns klänning jag sydde, bl.a. - tur du påminde mig, ska visa mer foton på mina projekt framöver...ds.)

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas du har det riktigt gott på semestern.
Och något konstigt är det med blogger, idag hackar den sig fram.....
Agneta kram