16 maj 2011

Undrar varför...

jag längtar tillbaka?

Kul att ni vill se foton från vår resa! Håll ut, de kommer
under veckan.  =0)

Idag har jag varit och köpt sommarblommor till balkong-
lådorna. Plus lite smått och gott till min tomma rabatt. Bl.a.
en vit klematis, en vit stamros och en rosa pion med
gräddfärgad mitt. Såg att rabatten inte är så himla tom längre.
Ogräset har frodats medan vi varit borta. Fick rensat bort
det värsta nu i kväll men det behövs ytterligare arbetsinsats
före plantering.

Nu skall jag se på Trinny & Susannah, mina gamla favoriter.

Ha en toppenfortsättning på veckan!

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Förstår att du längtar tillbaka så kallt som vi har det nu!
Kram Eva

Black Iris sa...

Mmmmm, vad det suger i restarmen fast vi inte fått se några bilder ännu. Får vänta ett par år till tills 15-åringen vuxit till sig..

Kram Maidi

Rose Cottage sa...

Så skönt det ser ut i sanden, men det brukar vara rätt skönt och komma hem också.
Håller med dig, ogräset kommer så snabbt, och i massor.
Ha en bra vecka, kram Ulrika

Sari sa...

Åh, vem skulle inte längta tillbaka dit!
Hu, vilken hemresa ni varit med om... Skönt att ni nu är hemma och kan sova ut!!
Det ska bli kul att få ta del av dina semesterbilder så småningom!
Ha det bra!
Kram Sari

Skogslyckan sa...

Här är aldrig någon idé att köpa sommarblommor innan tidigast slutet av maj. Vi har frost varje natt. Men jag längtar... Ha en fin tisdag!
Kram Pia

Gunillasljusglimtar sa...

...Förstår precis varför du längtar tillbaka! Nu är man redan trött på regnet fast det behövs...SOL vill vi ha o njuta av. Går lite lättare då! kram Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Bara den bilden säger allt....vilket vatten, vilken sand och att bara ligga där och njuuuta. Jaa, visst längtar man och jag ser fram emot veckan med fler bilder!
Kul att ordna balkonglådor och rabatter!
Agneta kram

Rosor och Spetsar sa...

Ser så härligt ut med bara föter i mjuk sand och havet alldeles bredvis.
Kram
Annelie