27 maj 2011

Solnedgång över Miami...

I kväll skall ni få se fler foton från vår härliga resa:

En sen eftermiddag tog vi lokalbussen till Downtown Miami.

Höga hus i solnedgången.

Lokaltrafik på höga spår eller hur jag skall
uttrycka det. =0)

Mysig lummighet i en park vid havet.

Vände jag mig en kvarts varv såg det ut så här. 
Läckert!

Vi åt middag på Hard Rock Café´s terass. Fin utsikt!

Här har mörkret fallit över ungefär samma vy.
Bayside Marketplace, ett marinaliknande område med
barer, restauranger och butiker. Jättetrevligt att
flanera där!

Så här såg husen ut på kvällen när det mörknat helt.
Här väntade vi på bussen tillbaka till Miami Beach.
Ett och annat inköp fanns i händerna...  ;0)

Önskar er en härlig helg!

9 kommentarer:

Anette sa...

Wow vilket ställe o vilka härliga bilder.
Ha en mysig kväll
Kramen Anette

bakom berget sa...

Va härligt att få se. Man blir ju riktigt sugen på att resa dit ju.
Hoppas du får en fin helg! Kram Åsa.

Puumuli sa...

Det måste ha varit en fin resa! En upplevelse, kan jag gott tänka mig...

Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är något magiskt med kvällsbilder, alla ljus i staden blir så fint. Jag skulle jättegärna åka till Miami.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Ting o Tankar sa...

Vilken resa!
Fantaskiska bilder.
Ha det gott.

Vardag och flärd sa...

Det måste varit en fantastisk resa! Man blir sugen nu när vi har så kallt, blåsigt och regnigt här hemma.
Kram Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Det ser så underbart läckert semesteraktigt ut, jag förstår om du trivs där! Höga hus, restauranger och havet intill, det är så det ska vara! Härligt och roligt att få se bilder!
Agneta kram

Anonym sa...

Vad fint det ser ut på bilderna suck! Speciellt som det regnar och är jättegrått här..

Ja, vi var på auktionen i torsdags! Det fanns inte så mycket jag var intresserad av men Peter ropade in en fin gammal jugendlampa i färgat glas:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

NinaH sa...

Måste ha varit en härlig resa!
Trevligt länktips du hade i tidigare inläggs också- Hobbykällaren. Sparat!;-)