03 maj 2011

Fler inköp...

Vi skall ju snart ut på en resa.

Kunde inte motstå detta söta lilla fodral från
Lisbeth Dahl. Käckt att ha pass, biljetter och
boardingcard i.

Och detta halsband gick ju definitivt inte att motstå för
Fröken Tindra! =0) 

När jag sen såg att min favoritscarf kommit i turkos
fick det ju handlöst bli ett inköp till... De finns på Joy
i många härliga färger. Har en lila och en vit sen tidigare.
De är flitigt använda.

I morgon jobbar jag sista dagen som anställd. Sen
bär det av hit... Miami Beach! Tänk att det äntligen är
dags. Har längtat i ett år. Väl tillbaka jobbar jag som
egen. Härligt!

Tack för att ni tittar in! Det är så roligt att läsa era
rara kommentarer!

Sköt om er närmsta tiden! Jag tar en paus.  =0)

17 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Trevlig resa! En riktig drömresa väntar på dig!

Kram Gugi

Hanna sa...

Det låter så roligt. Ha en toppen resa i fall jag inte hinner titta in till dig imorgon.
Så spännande med eget.
Trevlig resa!
Kram
Hanna

Bitte sa...

Vilka härliga bilder! :-) Miami Beach låter inte alls fel, dessutom verkar det vara så fint och rent och fräscht där. Hoppas att ni får en underbar resa!

Det låter spännande att komma tillbaka från resan som "sin egen", lycka till med företagandet också! :-)

Många kramar
Bitte

Skogslyckan sa...

Låter som en drömresa. Du får ha det så bra och var rädd om dig. Det är härligt att vara egen!
Kram Pia

Snäckskalsdalen. sa...

Så absolut härligt och underbart och jag vet att du skrivit att du längtat tillbaka till Miami och så blir det av nu igen. Gott.
Vilket absolut snyggt halsband, det är ju bara ett sådant där man måste ha, bland det finaste jag sett på länge.
Sen är du en fri kvinna när du kommer hem! Det är inte dumt det.
Agneta kram

Tiger sa...

Hoppas att ni får en härlig resa! Lycka till med övergången till egen företagare också! Ska bli spännande att höra mera...

Vårhälsningar
Elisabet

Hobbykällaren sa...

Wow, vilken drömresa, hoppas att ni får det jättehärligt. Vädret kan ju inte va sämre än här iallafall:) Ha det så bra. Kram Anna-Karin.

Puumuli sa...

Hoppas att du har en underbar resa! Njut av den och kom tillbaka med ny entusiasm.

Kram
Sari från Puumuli

nattugglan sa...

OHH ha en skön semester o njut i fulla drag..Sjalen va ljuvlig,o vilken färg!!kikka

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad mycket roligt du har framför dig, både resan och som egenföretagare när du kommer hem!

Ha det nu riktigt gott:)


Kraam Jenny

Ting o Tankar sa...

Snygg scarf!!!
Ha det fin och önskar dig en underbar resa!
Kram.

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Åh vad underbart ! Önskar dig den bästa semstern
Trevlig Resa

Kram/angela

Huset på landet sa...

Du har mycket kul på gång nu! Önskar dig en riktigt avkopplande och fin resa. Sen kommer du tillbaka full av energi och börjar jobba som egen företagare!

Kramis, Nicole

Sari sa...

Hörrudu!! Nu får du allt sluta med att göra oss andra avundsjuka. Vi vill också följa med på dina underbara resor! Skämt åsido! Jag önskar dig en riktigt härlig semester! (Jo, jag ska erkänna, lite avundsjuk är jag allt!)
Fina inköp du gjort!
Stort LYCKA TILL med det spännande som väntar när du sedan kommer hem! Du är modig!!
Ha det jättebra!
Kram Sari

Vild-rosen sa...

trevlig resa och ha det så gott.
Kram susanne

Lyckoslanten sa...

Men så mycket spännande du har framför dig! Ha det underbart! ♥

Mycket annat & lite betong sa...

Så mycket spännande du ska få vara med om! Både resa och nytt arbete!

Ha det så bra!
Agneta