15 april 2011

Skinnjackan...

Oj, denna veckan har gått fort! Har knappt varit
hemma känns det som. Skönt att det är helg nu!
Jag har ett och annat på lager att berätta eller visa
er men jag börjar med skinnjackan jag köpte på
Ullared. Har visst retat nyfikenheten hos några av
er!  ;0)

Här är en liten tjuvtitt... Nåå?

Så här ser den ut! Har haft den på mig i två dagar och
är väldigt nöjd. Kul med en ny fräsch jacka. Scarfen
köpte jag i Kungsbacka i  lördags. Den gick inte att
motstå!

Ha en skön vårhelg!

11 kommentarer:

Lily sa...

Wow!! Urläcker!!!!! Älskar färgen...

Ha en skön fin solig helg
Kram Lily

Vit Poesi sa...

Så cool! OCh fint i en sådan härlig färg. Sjalen var verkligen pricken över i.
Ha en fin lördag!
Kram Malin

Bitte sa...

Åh, så snygg! Vilken härlig färg! :-) Scarfen var så fin också, vill ha...

Ha en skön och solig helg!

Många kramar
Bitte

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Supersnyggt! Jag gillar den romantiska sjalen mot den tuffare skinnjackan. Jättefin färg också, så vårfin du är nu.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

nattugglan sa...

verkligen fin jacka..o färgen tyckte jag oxå om.. sjalen va fin..så du får va jättenöjd!! ha en bra helg,//kikka

Anette sa...

Hej
De va helsnyggt ,sjalen va ursöt.
Du måste känna dej helnöjd:)
Ha en toppen lördag
Kramen Anette

bakom berget sa...

Förstår att du är nöjd. Såå jäkla tufft med den sjalen till den läckra jackan.
Hoppas du får en skön och solig helg! Kram Åsa.

Hobbykällaren sa...

Jättefräck...! Och så sjalen till det! Klart du är nöjd
Kram Kerstin

Lövkojan sa...

Häftig, den blir läcker att ha så här på våren!

Kram Marie-Louise

Jenny sa...

Wow, supersnygg!! Förstår att du inte kunde motstå den!
Scarfen passar perfa till:)

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kraam Jenny

Anna smyger in.. sa...

Supersnyggt...så läcker så fin så rätt..passar dig perfekt