02 april 2011

Presentparad...

Mamma och hennes man kom och grattade mig igår, en dag i
efterskott. De hade med sig en hel hög presenter. Spännande!
Visar er några av dem.


Dessa två söta rostavlor är inte "avklädda" än men
jag visar dem ändå. Så himla fina!


Servettringar modell lite större. Passar fint till riktiga
tygservetter. Jättetjusiga!

Läckra brickor... De vet vad jag gillar att baka!  ;0)

En underbart söt plåtburk. Har fått ett hjärta till kylskåpsdörren
sen tidigare. Jättevackert motiv!

Tack, snälla ni, för de många och fina presenterna!

Berättade ju att jag skulle baka igår inför besöket. Petit chouxer
skulle serveras med lite olika fyllningar att själv plocka av. Men
de blev inget bra. De stod inne i närmare 40 minuter och då hade
de svällt och fått fin färg. Jag tog ut dem och när jag ett par
minuter senare tittade på den hade de sjunkit ihop. Kul?! Fick
rädda kalaset med Red Velvet Cupcakes ur frysen. Även de
gick att äta med tillbehören. Vi provade även Petit Chouxerna
men de var så pyttiga så. Men jag tror att det blev ganska bra
ändå i slutänden som väl var.

Tack för alla gratulationer!

Ha en underbar lördag!

22 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis i efterskott.Vad mycket fina och härliga presenter du fick....Önskar dej en skön lördag.Kram Rita ♥

Anette sa...

Hejsan
Men grattis gumman ,vilka fina saker du fått .
Tavlorna va underbara :)
Ha en toppendag
Kramen Anette

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis! Vilka fina saker du har fått.
Brickor och ask var så söta.
Kram:)

yeyita sa...

Hej! Grattis, presenter är trevliga
och din blogg är underbar.
Kramar från Kanarieöarna, yeyita

Freshgarden sa...

Ett stort grattis. Så mycket fina presenter du fått.
Ha en fortsatt fin helg.
Grattiskramar
Britt

Hobbykällaren sa...

Jomenvisst säljer vi våra små tovade kycklingvänner! Gå bara in på hemsidan så sitter dom där med pris och allt..
Sorgligt när man bakar och får oönskat resultat! men det mesta brukar ju slinka ner ändå. Jag skall alldeles snart baka lite muffins. Jag "puttar" ner vaniljfudge i en del och godissockerbitar i några andra.Det är den enklaste varianten och ibland blir det bra..
Önskar dig en bra fortsättning på helgen
Kram Kerstin

Livet på landet sa...

Grattis i efterskott, vilka underbart fina presenter!
Kram Helena

Stjärnor & Champagne sa...

ÅHH RARASTE VÄN, HIPP HURRA I EFTERSKOTT. Du är också marsbarn typ tillverkad i midsommar hihi. Vad myckt fint du fick av dim mamma och hennes man. Hm ja man kan inte lyckas jämnt med bakverken hihi. Stor stor kram Anne

Anna smyger in.. sa...

Red Velvet Cupcakes ...vilken tur att du hade sådana fincakes i frysen..

Fina presenter som gjorda för lilla fröken :)

NinaH sa...

Härliga gåvor!

Snäckskalsdalen. sa...

Så många helt underbart vackra presenter du fått! Jättefina.
Och det där med petit chouxer är lite underligt, jag brukar fixa det, men jag skulle ha det som förrätt i vintras....inte blev det annat än platta små saker, precis som dina blev. Det är nog mjölet. Låt oss tro det!
Agnetakram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina saker du fått, servettringarna är jättevackra. Kommer och bli jättefint och duka med dom runt servetten.
Här spöregnar det idag, blir en slapp söndag inne för mig.
Kramar
AnnaMaria

nattugglan sa...

grattis i efterskott!! Så fina presenter du fick./kikka

Huset på landet sa...

Vilka härliga presenter du fått! Dina nära och kära vet nog precis vad du vill ha.

Massor av grattiskramar i efterskott,

Nicole

Rosor och Spetsar sa...

Grattis så mycket i efterskott.
Oj så mycket fint du fått.
Låter smaskigt det du bjöd på.
Ha nu en fin vecka
Kramar
Annelie

Sari sa...

Men du, vilka underbara presenter du fått!
Jag blir nyfiken och måste fråga: Har du fyllt jämnt, kanske?!
Synd att bakelserna inte blev riktigt som du tänkt dig, men det låter som om det blev lyckat iallafall.
Idag var jag ute en stund i trädgården, men sedan kom regnet...... Åh, så besviken jag blev!
Men imorgon ska solen skina och jag slutar ganska tidigt! Kanske blir det en skön stund ute då istället!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Sari

Skogslyckan sa...

Oj så mycket fint du fått. Får gratulera i efterskott!
Ha en fin vecka!
Kram Pia

Änglarum sa...

Kul med så fina presnter, en fördel mec att fylla år :)) Ha en fin Måndag! kramiz Jessica

Black Iris sa...

Ja grattis i efterskott säger jag också. Så många fina presenter du fick..

Kram Maidi

Lev Vackert sa...

Åh så vackert!

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Grattis i efterskott!
Presenterna är jättefina, allihop :-) Vilken bra smak din mamma har.
Jag har en plåtskylt som är likadan som din plåtburk och jag älskar den. Både för utseendet och texten.
Ha det gott. Kram, Ingela

Hanna sa...

Ha en fin dag!
kram
Hanna