08 april 2011

Plötsligt...

... känns det som om allt bara flyter på! Jag mår toppen
och saker går min väg. Underbart! Och som om inte det
var nog fick jag en sak i min brevlåda från en alldeles
underbart rar person. Men vad det var visar jag i morgon!
Jag säger bara: Tack snälla, snälla du! Vem du är håller
vi väl, även det hemligt, tills i morgon?!  ;0)  Dessutom
hittade jag en kasse presenter utanför min dörr nu i kväll.
Härligt med underbara människor som sprider värme
omkring sig!





Och plötsligt la jag märke till att det blommar i trädgården!
Måste ha gått i min egen lilla bubbla senaste tiden. Haft
mycket att tänka på och nu blåser förändringens vind
genom en del av mitt liv och det känns bara så himla upp-
lyftande! Skall berätta för er senare. Först skall jag fortsätta
att njuta av känslan inombords.  =0)

Ha en skön helg!   Ni är underbara!

11 kommentarer:

bakom berget sa...

Vilka härliga vårbilder! Vad roligt att du har fått såna överraskningar och att du mår så bra. Undrar just vad du har för spännande på gång? Ha en skön helg och njut av våren! Kram Åsa.

Anonym sa...

Härligt med överraskningar :)
Spännande att se vad..

Ha en skön mysig helg
Kram Lily

STENLYCKA sa...

Så roligt att höra att du mår bättre.
Vackra bilder som alltid hos dig!
Önskar dig en fin helg. För min del bär det av på samlarmässa och sedan blir det trädgården.
Kram Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Låter jättebra att du mår så bra. Har exploderat i rabatterna här också, hög tid och snygga till lite ute idag.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Angels & Roses sa...

Nu börjar det ploppa upp ett och annat ur rabatterna. Ser så härligt ut. Skönt att läsa att du mår bättre nu. Önskar dig en fin lördag kram

Tiger sa...

Vilka härliga vårbilder! Men du har nog inte missat blommorna tidigare. De kommer med raketfart i rabatterna nu...

Låter spännande med paket utanför dörren. Här kommer det inga paket...

Mera positiva nyheter: Du har nämligen något att hämta hos mig! :-)

Vårhälsningar
Elisabet

Vardag och flärd sa...

Låter som du har det riktigt fint, du låter så glad! Ska bli roligt att se vad du har att visa.
Fortsätt ha det bra!
Kram Eva

Anette sa...

Hejsan
va kul att de är okej med allt.
Vilka härliga vänner du har :)
Toppenfina bilder
Ha en toppen helg
Kramar Anette

Puumuli sa...

Oj, vad härligt! Så skönt med blommor i trädgården; vi har ännu så pass mycket snö på marken att ingenting blommar ännu men snart...

Kram
Sari från Puumuli

Sari sa...

Åh, vad härligt att läsa ditt inlägg! Det sprudlar av glädje! Men jag blir ju såå nyfiken!! Vad är det för en förändring som är på gång, tro??
Ja, visst är det underbart när det börjar blomma i trädgården! Det gäller att njuta nu, för plötsligt har våren övergått till sommar!
Trevlig helg!!
Kram Sari

Marita sa...

nog så roligt när våren närmar sig!
~marita~